محرومیت‌زدایی محلات مختلف از طریق طرح‌های بازآفرینی شهری در شوشتر

فرماندار شوشتر گفت: با توجه به اصلاح قوانین و در نظر گرفتن تسهیلات و مشوق‌های کارآمد در حوزه بازآفرینی شهری در دولت سیزدهم، این فرصت و تسهیلات مربوطه باید مدنظر دستگاه‌ها قرار گرفته و دنبال شوند.

 حجت‌اله دهدشتی میگوید: محدوده‌های وسیعی از شهرستان شوشتر را می‌توان در طرح بازآفرینی شهری پوشش داد و از این طریق آثار محرومیت را در آن‌ها کم رنگ نمود، اما این مسئله نیازمند مشارکت بین بخشی اعضای ستاد است.

به گفته او دولت با تخصیص اعتبارات لازم و اتخاذ تصمیمات کارشناسی، اهتمام بسیار خوبی برای محرومیت زدایی محلات مورد هدف از طریق طرح‌های ستاد بازآفرینی شهری دارد.

فرماندار شهرستان شوشتر گفت: باید توازن ارائه خدمت در همه نقاط شهر رعایت شود که یکی از راه‌های آن بهره‌‍مندی از طرح‌های بازآفرینی شهری است، بنابراین بنده تاکید دارم از این فرصت به خوبی و به سود مردم استفاده شود.

دهدشتی گفت: شهرداران موظف هستند با هماهنگی دبیرخانه ستاد، محدوده‌های جدید بازآفرینی شهری را طبق قانون جدید و با استفاده از مشاوران مورد تایید مشخص و اولویت‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های خود را در این محلات تعریف کنند.

پارسازاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی گفت: باید از فرصت موجود برای بهره برداری از اعتبارات و مجوز‌های صادر شده جهت سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌های مرتبط با ستاد بازآفرینی شهری استفاده کرد که این نیازمند جدیت اعضای ستاد است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10525

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: