کد خبر : 2761
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 17:34
700 views

طوفانی که سبب خیر شد

طوفانی که سبب خیر شد

 طوفان و تندباد شدیدی که هفته گذشته شوشتر را در نروردید اگر چه خسارات بسیاری به دنبال داشت اما راه و شهرسازی را بر آن داشت که علاوه بر جایگزینی و تعمیر تابلوهای شکسته شده بر اثر طوفان برای افزایش ایمنی راه ها و رفاه حال رانندگان بر تعداد این تابلوها هم بیافزاید. به گزارش

 طوفان و تندباد شدیدی که هفته گذشته شوشتر را در نروردید اگر چه خسارات بسیاری به دنبال داشت اما راه و شهرسازی را بر آن داشت که علاوه بر جایگزینی و تعمیر تابلوهای شکسته شده بر اثر طوفان برای افزایش ایمنی راه ها و رفاه حال رانندگان بر تعداد این تابلوها هم بیافزاید.

به گزارش سفیر شوشتر، رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: بر اثر وزش طوفان شدید ۱۸دستگاه از تابلوهای اطلاعاتی مستقر در محورهای ارتباطی شوشتر – اهواز و شوشتر – مسجد سلیمان شکسته شده بود.

ˈمحمود شهبازیانˈ افزود: با حضور گروه های راهداری به این مناطق نسبت به تعمیر و جایگزینی تابلوهای آسیب دیده اقدام شد.

وی گفت: ضمن تعمیر تابلوهای شکسته شده ۴۰ تابلو اطلاعاتی دیگر نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در اختیار اداره راه شوشتر قرار گرفت که در محورهای مزبور نصب شد.

شهبازیان افزود: یک سری تابلوهای غیر اطلاعاتی هم در اختیار اداره راه و شهرسازی شهرستان قرار گرفت که شامل ۴۰۰ تابلو مسیرنما، ۲۰ دستگاه تابلو بال کبوتری و همچنین فلش است.

وی گفت: با نصب تابلوها در مسیرهای مورد اشاره به ایمن این راه ها افزوده شده و رانندگان با امنیت خاطر بیشتری می توانند در آنها تردد کنند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر