۲۸۰۰ نفر از مردم شوشتر انتخابات را برگزار میکنند

به گزارش سفیرشوشتر ، امروز نشست فرماندار شوشتر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تاکنون دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شوشتر و گتوند ثبت نام کامل انجام دادند و دو نفر دیگر در حال ثبت نام اولیه هستند.

حیدر نجفی در این نشست اظهار کرد: موضوع انتخابات یکی از اساسی‌ترین موضوعات نظام است، دولت جدید این انتخابات را به‌عنوان اولین انتخابات برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: دولت قصد دارد برنامه ریزی صحیح منطبق بر قانون استوار بر دو اصل مهم مشارکت حداکثری و توسعه و نشاط سیاسی را اجرا کند.

فرماندار شوشتر تصریح کرد: دولت اصل را بر شفاف سازی گذاشته و این دوره انتخابات را با صندوق آرای شیشه‌ای و شفاف قرار است برگزار کند که جای هیچگونه شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد و در شهرستان شوشتر حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم انتخابات را برگزار می‌کنند.

رئیس شورای اداری شوشتر گفت: از روز گذشته دستور آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری صادر شد که تا کنون دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شوشتر و گتوند ثبت نام کامل انجام داده و دو نفر دیگر در حال ثبت نام اولیه هستند.

وی با اشاره به اطلاع کاندیداها از شرایط و اوضاع منطقه‌ای گفت: با همه کاندیداهای احتمالی جلسه گذاشتیم و همه باید و نبایدها را به کاندیداها اعلام کردیم و از خبرنگاران درخواست دارم که چشم و گوش ما باشند و تخلفات و موارد مشکوک را به اطلاع برسانند.

این مسئول در پایان بیان کرد: در شهرستان شوشتر به جز بخش فرعی پیش بینی می‌شود که تقریبا بین ۹۲ هزار تا ۹۶ هزار نفر حق رای داشته باشند.

 شوشتر با مساحت ۲ هزار و ۴۳۶ کیلومتر مربع در شمال استان خوزستان قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7806

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: