کد خبر : 7806
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 19:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۸۰۰ نفر از مردم شوشتر انتخابات را برگزار میکنند بسته هستند
639 views

۲۸۰۰ نفر از مردم شوشتر انتخابات را برگزار میکنند

۲۸۰۰ نفر از مردم شوشتر انتخابات را برگزار میکنند

به گزارش سفیرشوشتر ، امروز نشست فرماندار شوشتر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تاکنون دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شوشتر و گتوند ثبت نام کامل انجام دادند و دو نفر دیگر در حال ثبت نام اولیه هستند. حیدر نجفی در این نشست اظهار کرد: موضوع انتخابات یکی از اساسی‌ترین موضوعات

به گزارش سفیرشوشتر ، امروز نشست فرماندار شوشتر با اصحاب رسانه در حالی برگزار شد که تاکنون دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شوشتر و گتوند ثبت نام کامل انجام دادند و دو نفر دیگر در حال ثبت نام اولیه هستند.

حیدر نجفی در این نشست اظهار کرد: موضوع انتخابات یکی از اساسی‌ترین موضوعات نظام است، دولت جدید این انتخابات را به‌عنوان اولین انتخابات برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: دولت قصد دارد برنامه ریزی صحیح منطبق بر قانون استوار بر دو اصل مهم مشارکت حداکثری و توسعه و نشاط سیاسی را اجرا کند.

فرماندار شوشتر تصریح کرد: دولت اصل را بر شفاف سازی گذاشته و این دوره انتخابات را با صندوق آرای شیشه‌ای و شفاف قرار است برگزار کند که جای هیچگونه شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد و در شهرستان شوشتر حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم انتخابات را برگزار می‌کنند.

رئیس شورای اداری شوشتر گفت: از روز گذشته دستور آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری صادر شد که تا کنون دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شوشتر و گتوند ثبت نام کامل انجام داده و دو نفر دیگر در حال ثبت نام اولیه هستند.

وی با اشاره به اطلاع کاندیداها از شرایط و اوضاع منطقه‌ای گفت: با همه کاندیداهای احتمالی جلسه گذاشتیم و همه باید و نبایدها را به کاندیداها اعلام کردیم و از خبرنگاران درخواست دارم که چشم و گوش ما باشند و تخلفات و موارد مشکوک را به اطلاع برسانند.

این مسئول در پایان بیان کرد: در شهرستان شوشتر به جز بخش فرعی پیش بینی می‌شود که تقریبا بین ۹۲ هزار تا ۹۶ هزار نفر حق رای داشته باشند.

 شوشتر با مساحت ۲ هزار و ۴۳۶ کیلومتر مربع در شمال استان خوزستان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

انتخاب سردبیر