۲ کنکوری مبتلا به کرونا در شوشتر شناسایی شدند

۲ کنکوری مبتلا به کرونا در شوشتر شناسایی شدند

احمد علی آهنگر شوشتری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: غربالگری داوطلبان کنکور سراسری۹۹ در دبیرستان حضرت ابوالفضل (ع) و دبیرستان الهادی شوشتر توسط افرادی از این جمعیت و باهمکاری فرمانداری و شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان انجام گرفت.وی گفت:غربالگری از روز چهارشنبه تا روز جمعه از شرکت کنندگان در کنکور در

احمد علی آهنگر شوشتری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: غربالگری داوطلبان کنکور سراسری۹۹ در دبیرستان حضرت ابوالفضل (ع) و دبیرستان الهادی شوشتر توسط افرادی از این جمعیت و باهمکاری فرمانداری و شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان انجام گرفت.
وی گفت:غربالگری از روز چهارشنبه تا روز جمعه از شرکت کنندگان در کنکور در شوشتر انجام شد و در این مدت ۲ فرد مبتلا به کرونا در بین داوطلبان شناسایی و به شبکه بهداشت معرفی شدند. 
رییس جمعیت هلال احمر شوشتر افزود: تمامی افراد پیش از ورود به سالن امتحان مورد پایش و تب سنجی قرار گرفته و در صورت دارا بودن علایم داشتن ویروس کرونا به سالن دیگری برای شرکت در آزمون کنکور هدایت شدند.

کنکور سراسری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک ماه تاخیر برگزار شد و بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش خوزستان با همکاری شهرداری و سازمان آتش نشانی گندزدایی و ضدعفونی حوزه‌های برگزاری کنکور پیش وس از آزمون انجام گرفته است.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بسته‌های بهداشتی کرونایی را برای داوطلبان کنکور خوزستان تهیه و اهدا کرد.

کنکور امسال در چهار روز از ۲۹ مرداد تا یکم شهریور در حال برگزاری است و ۶۴ هزار و ۳۱۴ داوطلب در خوزستان در این آزمون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر