کد خبر : 8905
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 17:28
753 views

مخالفین دکتر روحانی در شوشتر هنوز عزل و نصب می کنند

مخالفین دکتر روحانی در شوشتر هنوز عزل و نصب می کنند

سفیر شوشتر: با روی کار آمدن مجلس یازدهم شاهد تغییرات گسترده ای در شهرستان شوشتر بودیم و یکی پس از دیگیری با شعار تغییر برای پیشرفت شاهد حذف مدیرانی بودیم که بیشتر آنان از نیروهای خدوم و زحمت کش این منطقه بودند . آنان به بهانه ی واهی تغییر برای پیشرفت عزل شدند اما در عمل

سفیر شوشتر: با روی کار آمدن مجلس یازدهم شاهد تغییرات گسترده ای در شهرستان شوشتر بودیم و یکی پس از دیگیری با شعار تغییر برای پیشرفت شاهد حذف مدیرانی بودیم که بیشتر آنان از نیروهای خدوم و زحمت کش این منطقه بودند . آنان به بهانه ی واهی تغییر برای پیشرفت عزل شدند اما در عمل تنها تغییر اعمال شده را مردم احساس کردند و اگر نگوییم پسرفت ولی حقیقتا پیشرفتی عملا حاصل نشد .
در روز های اخیر انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری در کشور برگزار شد و رییس جمهور منتخب با توجه به تمام مشکلات در خوزستان توانست رای اکثریت مردم این استان را کسب کند و این حاصل زحمات ستاد های استانی و شهرستانی و مجموعه ی فعلی بوده است.
نقش همه ی ستادها به ویژه ستاد اصولگرایان معتدل در کشور و خوزستان در انتخابات اخیر بسیار حساس بود تا آنجا که دکتر شریعتمداری در جلسه تقدیر از این اعضا بیان کرد با راه اندازی ستاد اصولگریان خیال ما برای انتخابات راحت شد و نقش این ستاد در انتخابات و پیروزی دکتر روحانی بسیار بود ! این در حالی است که بعضی ها در شوشتر با بیانه های پی در پی در بین مردم و سخنرانی های بی شمار به دنبال اخذ رای برای رقیب جدی آقای دکتر روحانی بودند که البته با شکست عمومی و عدم اقبال و استقبال مردم روبرو گشت .
حال این سئوال مطرح می شود که چرا مسئولان استانی و ستاد مرکزی دکتر روحانی برای اقبال عمومی مردم و حفظ نیروهای خود احترام قایل نیستند و تلاشی از خود نشان نمی دهند ؟! از مصادیق بارز این بی توجهی و کج سلیقگی ها تعویض در سکوت یکی از مسئولان پرتلاش شهرستان شوشتر بوده که باز هم با شعار تغییر برای پیشرفت جای خود را به فردی دست نشانده ی همان بعضی ها داد.

به واقع شعار گفتمان و اعتدال رییس جمهور دولت تدبیر و امید در این شهرستان کاملا در عزل و نصب ها که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست ، رنگ باخته و گویی این شهر زیر آسمان دیگری استقرار دارد . نگاهی به انتصابات یک سال اخیر شوشتر به خوبی نشان می دهد نه تنها مدیران اکثر ادارات این شهرستان اصلا سنخیتی و اعتقادی به شعارها و خط و مشی رییس جمهور روحانی ندارند بلکه به نوعی مخالف جریان تدبیر و امید هستند و گوش به فرمان کسی هستند که برای حمایت رقیب روحانی ( رییسی) بیانیه صادر کرده و سخنها رانده است !
سئوال این جاست مسئولان ستادی دکتر روحانی که در زمان انتخابات هوشیار و فعال به امور خود پرداختند در این مقطع حساس ، چگونه می خواهند از دستاورد انتخاباتی خود محافظت و از حامیان خوش ظرفیت و همسوی خویش حمایت کنند ! اگر اینگونه است که ما و مردم و حامیان می بیننم باید فاتحه ی استقرار پایدار دولت تدبیر و امید را در شوشتر خواند !
لازم است استاندار محترم خوزستان نیز به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید به این نکته توجه کنند که چه کسانی همراه دولت و در حمایت دکتر روحانی قدم برداشته اند و چه جریان هایی بر علیه دولت سخنرانی و در حمایت از رقیب سرسخت دکتر روحانی بیانیه صادر کردند ؟! خوشبختانه مردم ما خوب مسایل را ارزیابی کردند و به این بیانیه ها توجه نکردند و خدمات دولت را مورد توجه خود قرار دادند . پس درخواست این مردم قدر شناس که توجه به اعضای ستادی برای توسعه، رونق و توجه اعتدالی به شهرستان ها و استان است نباید نادیده گرفته شود . امید است مسئولان مربوطه چشم بر وقایع تلخ صورت گرفته در این شهرستان نبندند و تا وضعیت از این تاسف بار تر نشده به فکر چاره ای باشند . ان شاءالله

منبع: خوزپرس

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمد سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

باسلام درزمانه ای که امروزه زندگی می کنیم جای خیلی کلمات عوض شده منتقد یامخرب مخالف یا دشمن بگذریم این روزها که دولت تدبیروامیدتوانسته است اکثریت قاطع آرا ملت رابه دست بیاوردعده ای هنوزقبول ندارندمتاسفانه نتایج اتخابات رایابامصاحبه هایشان یادرکوچه وبازاریادردانشگاه ها علیه دولت منتخب صحبت هایی رامطرح می کنند که زیبنده یک کشور اسلامی نیست البته به فرموده مقام معظم رهبری دلواپس یامنتقد بودن جرم نیست اینکه درصددتخریب قدم بردانند خیانت به ملت است باایجاد تنش درداخل وبیانیه ای رسانه منتقد دولت فقط دشمنان هستند که ازاین موضوع خشنود می شوندجاداردازاصول گرایان میانه روحامی دولت تقدیروتشکرکرد

انتخاب سردبیر