کد خبر : 8780
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 6:37
883 views

شهردار شوشتر این شهر را متحول کرده است

شهردار شوشتر این شهر را متحول کرده است

به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بعد جشنواره شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» از مناطق مختلف شهر شوشتر بازدید کردند و در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر و در پاسخ به اینکه عملکرد شهرداری را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: به همراه شهردار شوشتر بازدیدی

به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بعد جشنواره شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» از مناطق مختلف شهر شوشتر بازدید کردند و در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر و در پاسخ به اینکه عملکرد شهرداری را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: به همراه شهردار شوشتر بازدیدی از پروژه‌هایعمرانی شهرداری انجام دادیم و  عملکرد شهردار و شهرداری روز به روز در حال تحول است، ما نسبت به سفر چند ماه پیش به شهرستان شوشتر این تحول را الان مشاهده کردیم.
 

 

وی افزود: این بازدید که از بام شوشتر صورت گرفت و از نزدیک مشکلات مسیر تردد در این مکان تفریحی و ورزشی مورد توجه قرار گرفته شد و بعد از آنپروژه‌های بلوار عمار، احداث بازارچه فرهنگ شهر، ساخت پل پرنیان در منطقه عمار، راه اندازی آب‌نما در مناطق مختلف شهر، ساخت اولین زیرگذر و روند اجرایی بند میزان را مشاهده کردیم.

نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به احداث اولین زیرگذر در شهر شوشتر بیان کرد: احداث اولین زیرگذر در شهرستان شوشتر دسترسی را از خیابان حضرت امام خمینی(ع) و مرکز شهر به پل شهید کج باف را آسان می‌کند.



امام جمعه اهواز با اشاره به بازدید از پل پرنیان شوشتر و برطرف کردن موانع این پل تصریح کرد: احداث این پل منطقه فرهنگ شهر و عمار را به شوشتر نو متصلمی‌کند  و بنا شد با مقامات ارتش صحبت کنیم که هر چه زودتر موانع را برای افتتاح این پل برطرف کنند.

وی به احداث پل حاج شیخ و متصل کردن منطقه جاده صاحب‌الزمان (عج)  به شهرک ساحلی اشاره کرد و گفت: احداث پل پرنیان یک دسترسی خوب برای شهروندان محترم شوشتر به وجود می‌آورد به شرطی اینکه پل مقام حاج شیخ به شهرک ساحلی انجام شود تا مسیر تردد مناسبی از جاده مسجد سلیمان به سمت دزفول احداث شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: بلوار عمار بسیار زیبا بود و طبق استانداردهای مطلوب ساخته شده است و ان‌شاءالله بیمارستان خاتم انبیاء که در ابتدای بلوار عمار هست برنامه‌هایی برای آن مقرر شده که  تا پایان امسال و سال آینده مقدار بیشتری از مراحل ساخت بیمارستان در این منطقه انجام می‌شود.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان بازدید اظهار کرد: در این بازدید از شهرستان شوشتر شهر را زنده و مهاجر پذیر دیدیم و از زحمات شهردار شوشتر و دیگر مسئولان تشکر می‌کنم.

 

 

 

 

 

 

 

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به توجه استاندار خوزستان به شهرهایی که تا حالا مورد توجه نبودند خاطر نشان کرد: در همینجا من تشکر خودم را به استاندار خوزستان و معاونت‌های استانداری ابلاغ می‌کنم و از زحمات و توجه استاندار به شهرهای محروم که تا حالا مورد توجه نبودند اما استاندار فعلی خوزستان به آنها توجه می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش سفیر شوشتر، شهرداری شوشتر در ۱۶ ماه اخیر توانسته گام‌های مثبتی در جهت توسعه و زیبا سازی شهر بر دارد که مهم‌ترین کارهای انجام شده کهمورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفته شده شامل، بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف، احداث آب نما، آبشار آب نما، پیاده رو سازی در مناطق مختلف شهری، احداث ۳ زمین چمن مصنوعی، کلنگ زنی اولین زیرگذر، احداث بلوار عمار، احداث پل پرنیان، پرداخت قریب به ۱۹ میلیارد بدهی گذشته، ۳۲ میلیارد تومان پروژه در مناطق مختلف شهری، رفع مشکل مناطق حاشیه‌ای شهر اشاره کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر