رتبه اول آبزی پروری در استان خوزستان متعلق به شوشتر است

رتبه اول آبزی پروری در استان خوزستان متعلق به شوشتر است

شهرستان شوشتر با تولید نزدیک به یک سوم آبزیان گرم آبی در استان خوزستانمتأسفانه هنوز فاقد یک اداره با چارت سازمانی مشخص در امر شیلات است. در گفت و گوی سفیر شوشتر با نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان وی گفت : با توجه به جایگاهی که شهرستان شوشتر در آبزی پروری دارد ، مناسب است

شهرستان شوشتر با تولید نزدیک به یک سوم آبزیان گرم آبی در استان خوزستانمتأسفانه هنوز فاقد یک اداره با چارت سازمانی مشخص در امر شیلات است.

در گفت و گوی سفیر شوشتر با نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان وی گفت : با توجه به جایگاهی که شهرستان شوشتر در آبزی پروری دارد ، مناسب است که ارتقاء دفتر نمایندگی به اداره را در شهرستان شوشتر داشته باشیم.

دکتر خون میرزایی در پاسخ به این سؤال  که پیش بینی اداره کل در رابطه با زمانافتتاح دفتر شیلات در شهرستان شوشتر چه اندازه وقت می‌برد اشاره کرد  : در حال حاضر مشغول بازنگری ساختار سازمانی اداره کل هستیم روند اداری آن کمی به طول می‌انجامد، ولی سعی ما بر این است که ظرف مدت حداکثر ۲ماه به مسائل اداری آن را برطرف سازیم.

وی افزود: عمده مشکل اداره کل شیلات منابع مالی هستند که در بخش جابجایی نیروی انسانی و به‌کارگیری آنها کمی ما را با مشکل مواجه کرده است که آن را هم امیدواریم در سال ۹۴ بخشی و در سال ۹۵ بخش دیگری از آن را حل کنیم.

در روزهای گذشته  دکتر سید رحیم مغینمی پس از یک دوره طولانی مدیریت اداره کل شیلات خوزستان به دلیل بازنشستگی جای خود را به دکتر نبی الله خون میرزایی استاد دانشگاه و عضو هیئت رییسه مجمع مشورتی توسعه استان  داد .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر