کد خبر : 9060
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 6:53
788 views

بهسازی حاشیه رودخانه در دستور کار است/ شهرداری بیش از ۷۰۰میلیارد ریال بدهی دارد/ از عملکرد پیمانکار فضای سبز رضایت ندارم

بهسازی حاشیه رودخانه در دستور کار است/ شهرداری بیش از ۷۰۰میلیارد ریال بدهی دارد/ از عملکرد پیمانکار فضای سبز رضایت ندارم

“عبدالنبی شیربیگی ” شهردار شوشتر، تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه را یکی از عوامل موثر در بازدهی اثر گذار هر نهادی عنوان کردو گفت: رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می توانند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیش برد توسعه

“عبدالنبی شیربیگی ” شهردار شوشتر، تعامل و هماهنگی با اصحاب رسانه را یکی از عوامل موثر در بازدهی اثر گذار هر نهادی عنوان کردو گفت: رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه ها می توانند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیش برد توسعه شهری باشد.

به گزارش سفیرشوشتر، عبدالنبی شیربیگی در اولین نشست خبری شهردار شوشتر با اصحاب رسانه  شوشتر گفت : از تمامی سرمایه گذاران واقعی در حوزه های مختلف شهری تقاضای ورود به پروژه های شهری از قبیل ساخت مراکز تجاری، پارکینگ مکانیزه و پارکینگ کامیون ها در ورودی های شوشتر را دارم و در این زمینه سرمایه گذاران از تسهیلات متناسب شهرداری بهره مند شوند.

شهردار شوشتر گفت: افراد نزدیک به برخی از جریانات سالیان دراز با قراردادهایی زمین تجاری ۱۲ متری از شهرداری اجاره کردند ولی حدود ۱۰۰متر تصرف کردند، که باید با اینگونه تخلفات برخورد جدی صورت پذیرد.

شیربیگی در خصوص میزان بدهی شهرداری توضیح داد: شهرداری شوشتر هم اکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال بدهی سند خورده دارد، با توجه به برخی از پروژه های نیمه کاره و تمام شده بدون قرارداد این رقم ممکن است به ۱۰۰۰میلیارد ریال نیز برسد.

این عضو شورای اداری شهرستان شوشتر عنوان کرد: با توجه به عملکرد ضعیف پیمانکار فضای سبز شهرداری و در صورت ادامه این روند، شهرداری مطابق قرارداد با پیمانکار اتمام همکاری می کند.

وی اشاره کرد: ناوگان موتوری شهرداری خصوصا در حوزه عمرانی بسیار مستعمل و فرسوده است، بطوریکه در شهر شوشتر تنها یک اکیپ آسفالت فعال وجود دارد و این موضوع خدمات رسانی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شیربیگی عنوان کرد: در حال ساخت یک مخزن ذخیره قیر در کارخانه آسفالت شهرداری هستیم که با ساخت آن بتوانیم از حداکثر سهمیه قیر استفاده کنیم.

شهردار شوشتر گفت: در صورتی که عملیات اجرایی به دلیل مشکلات مالی و فنی متوقف نشود تا مهرماه سال جاری زیرگذر به بهره برداری می رسد.

وی  ادامه داد: تلاش های خوبی در سه ماه گذشته برای زیرگذر انجام شده که نماینده مجلس و فرماندار شوشتر پیگیری های خوبی در خصوص اختصاص اعتبارات لازم به پروژه زیرگذر شوشتر را داشته اند.

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در رشد و شکوفایی شهری افزود: شهرداری از طرح های که قابلیت اجرایی دارند استقبال می کند و افراد فعال در این حوزه را دعوت به همکاری و همفکری می کنم.

این مقام مسئول با دعوت از خیرین به پروژه های شوشتر گفت: آرامستان بهشت رضا فاقد سردخانه، غسالخانه، نمازخانه است از خیرین دعوت می کنم با حمایت مالی در ساخت و تجهیز این آرامستان، در این امر خدا پسندانه شریک شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر