کد خبر : 8900
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 15:01
777 views

با پیگیری استاندار خوزستان قطار شوشتر راه اندازی می شود

با پیگیری استاندار خوزستان قطار شوشتر راه اندازی می شود

به گزارش سفیر شوشتر؛ دکتر مصطفی سمالی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس دراهواز،  اظهار داشت: با پیگیری و تلاش های استاندار خوزستان و برای رفاه شهروندان شوشتر سینی دوار برای راه اندازی قطار شوشتر آماده افتتاح گردید. وی افزود: اعتبار لازم برای راه اندازی سینی دوار بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است و

به گزارش سفیر شوشتر؛ دکتر مصطفی سمالی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس دراهواز،  اظهار داشت: با پیگیری و تلاش های استاندار خوزستان و برای رفاه شهروندان شوشتر سینی دوار برای راه اندازی قطار شوشتر آماده افتتاح گردید.
وی افزود: اعتبار لازم برای راه اندازی سینی دوار بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است و یکی از مطالبات مردم شوشتر در سفرهای استاندار خوزستان به شهرستان شوشتر بوده که با تلاش های استاندار خوزستان به زودی افتتاح می شود.
سمالی عنوان کرد: مهمترین اولیت دولت تدبیر و امید رفاه و ارائه خدمات به شهرهای محروم است و با پیگیری وزارت کشور شاهد اقدامات مهمی توسط دولت در منطقه هستیم.

فرماندار شوشتر با اشاره به جاده شوشتر اهواز و تصادفات در نزدیکی پل بندقیر بیان کرد: قول و مساعدت استاندار خوزستان برای دو بانده کردن حد فاصل پل بندقیر تا پلیس راه ملاثانی امروز اجرایی گردید.

وی تصریح کرد: خدمات دولت برای رفاه عموم مردم ولایت مدار شهرستان شوشتر و بخش محروم منطقه شعبیه در سال جاری کاملا قابل توجه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمد سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

باسلام وخسته نباشیدخدمت مدیرمسول پایگاه تحلیلی خبری سفیرشوشتردررابطه باانتشارخبراحداث سینی دوارقطارشوشترباتوجه به اسناد مربوطه این موضوع به پیگیری نامه نماینده وقت (آقای سیدمحمدسادات ابراهیمی)باز می گردد که متاسفانه عده ای ازدوستان فرماندارمحترم یااین طرح به استانداری نسبت می دهند یا نماینده محترم شهرستان بافیلم وعکس دراینستاگرام شخصی خودآن رادستاوردی ازعملکرد نمایندگی خودمی داندالبته لازم به ذکراست برکسی پوشیده نسیت پیگیری های استاندارمحترم ونماینده محترم شهرستان دراین رابطه ولی این موضوع مربوط ان دوران است باتشکرازخبرگزاری خوبتان

انتخاب سردبیر