کد خبر : 4033
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 9:04
735 views

“ایست به احترام زندگی”، طرح جدید پلیس

“ایست به احترام زندگی”، طرح جدید پلیس

«ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن تمامی خودروها موظف به توقف در پشت خط ایست، در خط کشی‌های عابر پیاده خواهند شد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از ایسنا، سرهنگ تیمور حسینی

«ایست به احترام زندگی» این نام طرح جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است که بناست به زودی در سراسر کشور فراگیر شود و بر اساس آن تمامی خودروها موظف به توقف در پشت خط ایست، در خط کشی‌های عابر پیاده خواهند شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از ایسنا، سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگویی اظهار کرد: ۱۰ سال پس از اقدام گسترده و فرهنگسازی خوبی که در موضوع الزام رانندگان خودروها به بستن کمربند ایمنی انجام شد، پلیس راهور طرح دیگری را در آستانه اجرا قرار داده است که بر اساس آن تمامی خودروهای عبوری در خیابان‌های پایتخت موظف به توقف پشت خط ایست در چهارراه‌ها خواهند شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای رعایت حقوق شهروندی و احترام به عابران پیاده اجرا خواهد شد، افزود: فعلا بنا داریم تا چند روز آینده اقدامات تبلیغی و فرهنگسازی در این حوزه را آغاز کنیم و پس از آن احتمالا از ۱۵ مهرماه این قانون اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح توقف پشت خط ایست در خط کشی‌های عابر پیاده را با عنوان “ایست به احترام زندگی” تبلیغ و فرهنگسازی کرده‌ایم، گفت: رانندگان متخلفی که اقدام به توقف روی خط کشی عابر پیاده کنند ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه عبور از چراغ قرمز نیز ۱۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت، گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک نصب شده در چهارراه‌های پایتخت این تخلفات را به ثبت خواهند رساند.

به گفته وی نظم در ترافیک و رانندگی از مسائلی است که زیبنده پایتخت است و نباید تعداد معدودی راننده خاطی این نظم را که منجر به مخدوش شدن چهره شهر می‌شود، زیر پا بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر