انتخابات بهانه‌ای برای عدم برخورد با زمین خواران در شوشتر نشود

چند وقتیست برخورد با زمین خواران و رانتخواران به طور جدی در دستور کار مسئولین امنیتی و قضایی در شهرستان شوشتر قرار گرفته است که این امر موجب ایجاد امید در عموم مردم گشته است.
گروهی از افراد طماع با رانت و زد و بند با مسئولین توانستند با دور زدن قانون یک شبه راه صد ساله را بپیمایند و از نمد دزدی و دست‌درازی به بیت المال برای خود کلاهی ببافند.
در یک مفسده که منجر به تغییر کاربری و زمین خواری می‌شود بی شک گروهی از مسئولین و مدیران با این افراد سودجو همراه هستند که نیاز است بدون در نظر گرفتن جایگاه آنها و مسائل انتخاباتی با همه آنها برخورد صورت پذیرد.
رهبر معظم انقلاب در خصوص زمین خواران و مبارزه با فساد فرموده‌اند: بنده حدود بیست سال پیش یک نوشته‌ مشروحی در باب مبارزه‌ با فساد دادم؛ آنجا هم گفتم که مبارزه‌ی با فساد پیگیری می‌خواهد، به قول این داستان‌ها و افسانه‌ها «اژدهای هفت‌سر، یک سرش را بزنی، شش سر دیگرش آن طرف زنده‌اند مشغول کارند»، همه‌جانبه باید مبارزه کرد. اگر از آن روز این قضیه را دولت‌های محترم و مسئولین محترم دنبال میکردندما امروز وضع بهتری داشتیم بلاشک. خب حالا بحمداللّه دولت مردمی، مجلس انقلابی، امید این هست که اینها این کار مبارزه‌ی با فساد را دنبال کنند.(دیدار با کارگزاران نظام/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲)
از همه نهادهای امنیتی و قضایی انتظار می‌رود همانند مدت گذشته به طور جدی به همه پرونده‌های افراد سودجو و عقبه آنها بدون در نظر گرفتن جایگاه و مسائل سیاسی مانند انتخابات برخورد قاطع و انقلابی صورت دهند.
پر واضح است برخورد با فساد موجب هم افزایی و وفاق عامه مردم می‌شود و مردم را به مشارکت در امور سیاسی و اجتماعی ترغیب خواهد کرد.
در پرونده اخیر چهار نفر به اتهام‌های مختلف توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر و روانه زندان شدند انتظار می‌رود این روند ادامه دار باشد و به بهانه انتخابات این امر متوقف نگردد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11302

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: