از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد

در روز ولادت حضرت زینب س از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد.

به گزارش سفیرشوشتر، در این دیدار که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور برگزار شد از زحمت کشان سفیدپوش بیمارستان شهدای شوشتر با شاخه ای گل تقدیر و زحمات آنان مورد قدردانی قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترگفت: یکی از بهترین الگوهای رفتاری ، تجلیل از خادمان به مردم است و به همین جهت از پرستاران که از بارزترین نمونه این خدمتگزارانند در این روز فرخنده توسط مدیریت،کارکنان اداره ارشاد ، هنرمندان، مدیران موسسه مشکات النور و خردسالان قرآن آموز ، تجلیل شد.

وی هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات پرستاران، مدیریت و کارکنان بیمارستان و همچنین ترویج فرهنگ تقدیر از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف اظهار کرد.

علی بهرامی در حاشیه ی این دیدار گفت: خدمات شبانه روزی پرستاران عزیز بر هیچکس پوشیده نیست و بی شک نقش زینب گونه و جان نثارانه ی این پرستاران پرتلاش است که این میلاد پر برکت را روز پرستار نامیده اند.

بهرامی اضافه کرد: حضرت زینب کبری (س ) نه تنها برای پرستاران بلکه برای تمام زنان دنیا الگو و اسوه است. بانویی که با تحمل سختی ها و مصائب دوران خویش ، سمبل ایثار و نماد صبر و استقامت شد.

علی بهرامی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان و به ویژه پرستاران در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: حضور موثر این شیرزنان ، مکمل فداکاریهای مردان بود و بخش عظیمی از این پیروزی ، پشتیبانی و از جان گذشتگی های همین پرستاران بود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5868

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: