۳۵۰ میلیارد ریال به طرح های اشتغالزا در شعیبیه اختصاص یافت

حجت الاسلام جلیل علی نژاد چهارشنبه در آیین بهره برداری از ۱۰۰ طرح دامپروری در شعیبیه شوشتر افزود: در استان خوزستان بعد از سیلاب ۹۸ سه منطقه هدف برای اجرای طرح های اشتغالزا انتخاب شد و در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات به روستاییان این مناطق پرداخت می شود .

نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان ادامه داد: به منظور پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط ابتدا خانوارها با دقت کامل شناسایی شده و سپس حدود ۷۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات کم بهره برای راه انداری دامداری دام سنگین به آنها پرداخت می شود .

وی گفت : تاکنون حدود ۱۰۰ واحد دامداری به بهره برداری رسیده و مابقی نیز با پرداخت تسهیلات تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی خوزستان نیز گفت:عملیات اجرایی بهسازی مکان های نگهداری دام توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) در حال انجام است .

سردار محمود معین پور افزود: علاوه بر تامین علوفه دام امکان فروش لبنیات تولیدی خانوارهای دامدار بخش شعیبیه شوشتر نیز فراهم شده است.

وی گفت : در برخی از روستاهای منطقه با پرداخت تسهیلات اشتغالزا شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستاها  بوده ایم .

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود:علاوه بر این در زمینه طرح های عمرانی ، آبرسانی و آموزشی نیز این نهاد با مشارکت دفتر آستان قدس رضوی برنامه هایی در مناطق محروم استان خوزستان در دست اجرا دارد .

وی گفت : طرح آبرسانی به هفت روستای غرب شعیبیه با همکاری این ۲ نهاد و آبفا شهرستان شوشتر در حال اجرا است.

شعیبیه با حدود ۵۸ روستا از بخش های تابعه شهرستان شوشتر است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11503

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: