کد خبر : 5800
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 7:28
654 views

جلسه امروز هیئت دولت با اولویت معضل ریزگردهای خوزستان تشکیل می‌شود

جلسه امروز هیئت دولت با اولویت معضل ریزگردهای خوزستان تشکیل می‌شود

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دولت جلسه مهمی با اولویت پرداختن به مسئله مهار گرد و غبار در استان خوزستان تشکیل می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: موضوع ریز گرد‌ها مربوط به بیش از ۱۳

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دولت جلسه مهمی با اولویت پرداختن به مسئله مهار گرد و غبار در استان خوزستان تشکیل می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: موضوع ریز گرد‌ها مربوط به بیش از ۱۳ سال پیش بوده و دولت قبل نیز اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نداده بود.

وی افزود: رئیس جمهور به مسائل زیست محیطی توجه خاصی دارند و خانم ابتکار نسبت به حل این موضوع حساسیت زیادی داشته‌است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتظار مردم خوزستان از مسئولان، گفت: مردم خوزستان انتظار داشتند به این موضوع بیشتر توجه شود ولی به نظر می‌رسد حساسیت این موضوع آن چنان که شایسته است به گوش مسئولین نرسیده بود و این پدیده گرد و خاک مردم را دچار مشکلات اساسی کرده است.

وی به هوشیاری مسئولان اشاره کرد و عنوان کرد: پدیده گرد و خاک آستانه صبر مردم بسیار پائین آورده و مسئولان را هوشیار کرده است تا عزم خود را برای حل مشکل مهم مردم خوزستان جدی بگیرند.

سادات ابراهیمی به اهمیت موضوع در دولت اشاره کرد و بیان کرد: با دستور مقام معظم رهبری به رئیس جمهور، دولت تمام توان خود را برای حل مشکل ریزگرد‌ها در خوزستان به کار می‌گیرد و چندین جلسه پی در پی با دولت و وزیرای مربوطه گرفته شده ‌و نماینده ویژه رئیس جمهور آقای هاشمی وزیر بهداشت بوده است که در خوزستان حضور پیدا کردند.

وی درباره جلسه یکشنبه و اولویت مشکل ریزگرد‌ها در خوزستان، گفت: امروز دولت جلسه‌ای با اولویت پرداختن به مسئله مهار گرد و غبار استان خوزستان تشکیل می‌دهد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند افزود: دولت به خوبی متوجه مشکل مردم خوزستان شده ‌و نخستین اولویت دولت مهار پدیده ریزگرد‌ها در خوزستان است.

وی به فعالیت بیشتر نمایندگان در بودجه سال ۹۴ اشاره و ابراز کرد: در بحث بودجه سال ۹۴ که از فردا شروع می‌شود همه نمایندگان به ویژه نمایندگان خوزستان با فعالیت بیشتر در حل مشکلات خوزستان به ویژه پدیده گرد خاک تلاش شود و بودجه‌هایی که برای حل مشکلات وجود دارند را تصویب کنند.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این حال باید اقدامات فوری صورت بگیرد مثل تجهیز بیمارستان‌ها و رسیدگی به بیماران و همچنین امکانات اولیه برای رسیدگی به درمان بیماران و همچنین ماسک و سایر وسایل ضروری برای مردم خوزستان باید به صورت جدی انجام بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

البته نمی گید که نمایندگان بودجه مقابله با ریز گردها رو در کمیسیون تلفیق حذف کردند !!!!!!

انتخاب سردبیر