کد خبر : 6762
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 14:16
653 views

۱۳۶ هزار تن گندم از مزارع شوشتر برداشت شد

۱۳۶ هزار تن گندم از مزارع شوشتر برداشت شد

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در فصل جاری زراعی ۱۳۶ هزار تن گندم آبی از مزارع شهرستان شوشتر برداشت شده است. وی  با اشاره به خرید ۱۳۶ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان شوشتری افزود: تمام مطالبات کشاورزان به صورت نقد پرداخت شده

رحیمی

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در فصل جاری زراعی ۱۳۶ هزار تن گندم آبی از مزارع شهرستان شوشتر برداشت شده است.

وی  با اشاره به خرید ۱۳۶ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان شوشتری افزود: تمام مطالبات کشاورزان به صورت نقد پرداخت شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به برداشت گندم از اراضی شهرستان شوشتر، بیان کرد: تمام گندم برداشت شده از مزارع تحویل سیلوها و مراکز خرید تضمینی گندم داده شده است.

رحیمی با اشاره به پرداخت خسارت به کشاورزان دیم کار عنوان کرد: از بین کشاورزان ۱۶ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵۰ هکتار جو دیم کسانی که محصول خود را بیمه کرده‌اند خسارت ۱۰۰ درصد بیمه کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی گفت: جلسه‌ای با بیمه و بانک کشاورزی گرفته شد و خسارت وارده به کشاورزان دیم کار در سال زراعی ۹۳ -۹۴ پرداخت می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به برداشت کلزا از مزارع شوشتر، تصریح کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ تن دانه روغنی با کیفیت خوب از ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار مزارع برداشت شده و کلزای تولید شده امسال در مقایسه با سال گذشته از کیفیت مناسب‌تری برخوردار است.

رحیمی با اشاره به افزایش سطح کشت این محصول گفت: سطح کشت و برداشت دانه‌های روغنی نسبت به سال گذشته بیش از ۲ و نیم درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر