کد خبر : 7739
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 - 16:15
657 views

نویسندگان و اساتید حوزه تألیف شوشتر معرفی می شوند

نویسندگان و اساتید حوزه تألیف شوشتر معرفی می شوند

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب «تاملی درباره مکر از دیدگاه قرآن و سنت» در شوشتر اظهار کرد: در جوامع توسعه یافته، کتاب و مطالعه دقیق و استفاده و استخراج از آن اهمیت فراوانی دارد و ایران اسلامی که داعیه دار تمدن و فرهنگ غنی و پشتوانه داری‌ست جز

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی در حاشیه آیین رونمایی از کتاب «تاملی درباره مکر از دیدگاه قرآن و سنت» در شوشتر اظهار کرد: در جوامع توسعه یافته، کتاب و مطالعه دقیق و استفاده و استخراج از آن اهمیت فراوانی دارد و ایران اسلامی که داعیه دار تمدن و فرهنگ غنی و پشتوانه داری‌ست جز در سایه علم و معرفت و کسب دانش و بالا بردن سطح آگاهی‌های خویش نمی‌تواند روند رو به رشد خود را تسریع بخشد.

وی افزود: جامعه در حال توسعه ما باید کتاب و کتابخوانی را بیش از آنچه هست در بدنه جامعه ساری و جاری کند تا از قافله پیشرفت‌های عصر حاضر عقب نیفتد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ادامه داد: شوشتر مهد علم و دانش است و در دل این خاک گوهرخیز علما و فضلای بلند مرتبه‌ای رشد پیدا کرده‌اند که هر یک افتخار و اعتباری‌ست برای جامعه اسلامی و در همین راستا قصد داریم تا بیشتر به معرفی نویسندگان و اساتید حوزه تألیف بپردازیم.

بهرامی اضافه کرد: این برنامه‌ها قطعا ادامه خواهد داشت و عزم اهالی فرهنگ برای انعکاس بیش از پیش توانمندی‌های شهرستان شوشتر در همه زمینه‌ها جزم است.

 آیین رونمایی از کتاب «تاملی درباره مکر از دیدگاه قرآن و سنت» تألیف خانم فرهادزاده استاد حوزه و دانشگاه با حضور حجت‌الأسلام حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز و جمعی از طلاب، علما و مسئولان محلی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر برگزار شد.

نویسنده در این کتاب به شرح راه‌های شناخت مکر دشمن و چگونگی مقابله با آن و همچنین کمک به بصیرت افزایی انسان با توجه به آیات و روایات پرداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر