کشت بیش ۲۰۰۰ هکتار نیشکر/ پیش بینی تولید ۹۰ هزار تن شکر خام

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت امام خمینی(ره) ، عملیات کشت نیشکر در سطح ۲۰۴۸ هکتار از مزارع کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر به اتمام رسید.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر ظهر امروز در حاشیه پایان یافتن بیست و هفتمین سال عملیات کشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ۲۷ سال پیش با کشت حدود چهل هکتار نیشکر اولین عملیات کشت نیشکر در این شرکت آغاز گردید.

محمدرضا عصاره نژاد اضافه کرد: امروز بعد از گذشت ۲۷ سال خداوند را شاکریم و مفتخریم که به همت کلیه همکاران، عملیات کشت نیشکر در سطح حدود دو هزار و چهل و هشت هکتار از مزارع این شرکت با بهترین کیفیت و در مدت زمان مقرر به اتمام رسید که از تلاش کلیه همکاران تقدیر و تشکر مینمایم.

عصاره نژاد با اشاره به اشتغال بیش از ۸۸۰ نفر نیروی بومی منطقه در کشت نیشکر خاطر نشان کرد: با بکارگیری ۸ پیمانکار بومی منطقه، عملیات کشت نیشکر از ۱۲مرداد ماه آغاز و در روز بیست وششم شهریورماه به اتمام رسید.

عصاره نژاد از پیش‌بینی تولید ۹۰ هزار تن شکرخام در این شرکت تولیدی خبر داد و گفت: این مقدار شکر با برداشت ۸۵۰ هزارتن نیشکر از سطح ده هزار و یکصد و پنجاه هکتار صورت خواهد گرفت و به فضل خداوند متعال، کار برداشت نیشکر اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: