کد خبر : 3505
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 9:48
665 views

توضیحات دادستان در خصوص فوت ۲ کودک در شوشتر

توضیحات دادستان در خصوص فوت ۲ کودک در شوشتر

دادستان شوشتر از دستگیری عاملان کودک‌آزاری در این شهر خبر داد، گفت:برای رسیدن به جزئیات بیشتر و همچنین انگیزه عاملان از انجام این کار باید منتظر جواب پزشکی قانونی باشیم و فعلاً نمی‌توان هیچ اظهار نظر قطعی در این زمینه انجام داد.  به گزارش سفیر شوشتر، مجید کاویانی امروز  با اعلام این خبر اظهار داشت:

دادستان شوشتر از دستگیری عاملان کودک‌آزاری در این شهر خبر داد، گفت:برای رسیدن به جزئیات بیشتر و همچنین انگیزه عاملان از انجام این کار باید منتظر جواب پزشکی قانونی باشیم و فعلاً نمی‌توان هیچ اظهار نظر قطعی در این زمینه انجام داد. 

به گزارش سفیر شوشتر، مجید کاویانی امروز  با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته دو کودک به بیمارستان والفجر شوشتر اعزام شدند که به گفته همراهان، این کودکان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

وی افزود: با تلاش پزشکان متاسفانه یکی از دو کودک آسیب دیده در این حادثه تلخ فوت شده و دیگری نیز با توجه به میزان آسیب‌دیدگی به محض اطلاع ماموران نیروی انتظامی و رسیدن به محل به بیمارستان اهواز اعزام شده است.

مجید کاویانی با اشاره به اینکه عاملان این حادثه شناسایی شدند، تصریح کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی عاملان این حادثه شناسایی و دو نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: عاملان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به اصل موضوع اعتراف کرده ولی برای رسیدن به جزئیات بیشتر و همچنین انگیزه عاملان از انجام این کار باید منتظر جواب پزشکی قانونی باشیم و فعلاً نمی‌توان هیچ اظهار نظر قطعی در این زمینه انجام داد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

ببین چرا باید اینقدر امنیت کم باشه لطفا کلانتری ها و امکانات و پرسنل را زیاد کنید تا شرایط برای این(…) تنگ بشه . در ضمن آقای دکتر رضایی چرا بیمارستان های ما باید امکاناتشون کم باشه که این بچه ی بیچاره به اهواز انتقال داده بشه

انتخاب سردبیر