سیلی رئیس دانشگاه به ساحت دانشجو در هفتکل+جزئیات

با توجه به برخورد زشت و خارج از عرف و شان آقنوت که لطمه جدی به آبروی فضای مقدس فرهنگی و علمی دانشگاه وارد کرده، تعدادی از نزدیکان وی در دانشگاه در تلاشند که موضوع مسکوت مانده و به مراجع ذی صلاح بالاتر در استان ارجاع نگردد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از شبکه خبری دز،طی جلسه ای که روز گذشته به منظور رفع برخی اختلاف نظرها بین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد هفتکل با ریاست این دانشگاه برگزار گردید دکتر”هدایت الله آقنوت” در اقدامی به دور از شان فرهنگی و علمی دانشگاه سخنان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه را برنتافت و اقدام به زدن سیلی به صورت وی کرد!
عمده اختلاف بسیج دانشجویی با ریاست دانشگاه در خصوص اختلاف افکنی وی بین نیروهای ارزشی و ایراد تهمت به مسئولین سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هفتکل بوده است.
به گفته شاهدان عینی ریاست دانشگاه پس از نواختن سیلی به صورت این دانشجوی بسیجی اقدام به تماس با پلیس ۱۱۰ نموده و پس از حضور پلیس در دانشگاه خواستار بازداشت این دانشجو شده است! این در حالی است که رسیدگی به مسائل و مشکلات بسیج دانشجویی هر دانشگاه در حیطه اختیارات سازمان بسیج دانشجویی استان می باشد.
موضوع بازداشت مسئول بسیج دانشگاه پیام نور هفتکل با شکایت رئیس دانشگاه و حضور پلیس ۱۱۰ در دانشگاه با حضور و وساطت جانشین فرماندهی سپاه هفتکل فیصله یافت.
موضوع اختلاف و ناسازگاری هدایت الله آقنوت با بسیج دانشجویی و مسئول کنونی و مسئولان سابق آن در سراسر کارنامه قریب به چهارساله ریاست وی بچشم می خورد.
با توجه به برخورد زشت و خارج از عرف و شان آقنوت که لطمه جدی به آبروی فضای مقدس فرهنگی و علمی دانشگاه وارد کرده، تعدادی از نزدیکان وی در دانشگاه در تلاشند که موضوع مسکوت مانده و به مراجع ذی صلاح بالاتر در استان ارجاع نگردد چون قطعا در صورت رسیدن خبر  این موضوع به مراجع بالاتر دانشگاه پیام نور، با وی برخورد انضباطی خواهد شد.
امید است مسئولین امر در دانشگاه پیام نور با توجه به اهمیت حفظ شان این دانشگاه و دیگر روئسای فرهیخته این دانشگاه در استان و کشور و همچنین حفظ منزلت دانشجویان ضمن تقبیح این حرکت نادرست برخوردی جدی با مسبب آن بعمل آورده تا در آینده دیگر شاهد اینگونه هنجارشکنی ها از سوی کسانی که در مسندهای مهم علمی و فرهنگی نشسته اند نباشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=585

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: