وحدت و همگرایی مسئولان باعث رفع مشکلات شوشتر می شود

به گزارش سفیر شوشتر، مصطفی سمالی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به بزرگداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است لذا در یک جامعه ارزشمند که نهاد نماز جمعه به عنوان رکنی در رفتار و اندیشه ما حضور دارد باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن نقش ویژه داشته باشیم.

وی با تأکید به حضور همه اقشار جامعه در نماز جمعه تصریح کرد: همه مسؤولان، همکاران و خانواده‌ها باید نسبت به حضور در نماز جمعه تعهد خاصی داشته باشیم و بتوانیم این مهم را به صورت عملی اجرا کنیم.

سرپرست فرمانداری شوشتر یاد‌آور شد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، مذهبی بود چرا که در طول ۳۷ سال گذشته اگر توانستیم پیروز شویم به‌خاطر کارهای فرهنگی، همراهی، همدلی و وحدتی بود که در سطح جامعه وجود داشت.

وی با اشاره به لزوم رونق اقتصادی شهرستان تصریح کرد: اگر در حوزه اقتصاد که به نام اقتصاد و عمل نامگذاری شده، فرهنگ کار و تلاش، همکاری و هم‌گرایی در سطح شهرستان به‌وجود آوریم قطعاً به نتیجه می‌رسیم.

سمالی‌زاده با اشاره به وحدت و هم‌گرایی مسؤولان در انجام امور گفت: مسؤولان باید برای رسیدن به یک هدف والا با همدیگر وحدت و هم‌گرایی داشته باشند، زیرا که در سطح شهرستان شوشتر خیلی کارها هستند که برای انجام آنها نیازی به تکنولوژی نیست بلکه نیاز به وحدت رویه در انجام است.

وی ادامه داد: مسؤولان بایستی در زمینه امور فرهنگی از قبیل چاپ و نصب بنر، در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه جهت برگزاری برنامه‌ها، با مجموعه‌های فرهنگی و ائمه جمعه بیشتر همکاری و همراهی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه مسؤولان با یکدیگر وحدت و هم‌گرایی داشته باشیم می‌توانیم به عنوان خادمان مردم خدمت‌رسانی خوبی داشته باشیم و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8438

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: