طفره رفتن شهردار شوشتر از پرداخت مطالبات

طفره رفتن شهردار شوشتر از پرداخت مطالبات

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از بدر پرس، براساس گزارشات رسیده از برخی پیمانکاران بخش تامین نیروی انسانی که با شهرداری شوشتر فعالیت کرده اند، شهردار شوشتر نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران بی توجه بوده و حاضر به تسویه حساب و پرداخت حق و حقوق آن ها نمی باشد. این گزارش حاکی از آن

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از بدر پرس، براساس گزارشات رسیده از برخی پیمانکاران بخش تامین نیروی انسانی که با شهرداری شوشتر فعالیت کرده اند، شهردار شوشتر نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران بی توجه بوده و حاضر به تسویه حساب و پرداخت حق و حقوق آن ها نمی باشد.
این گزارش حاکی از آن است که بسیاری از پیمانکاران کسانی می باشند که در زمان شهردار سابق شوشتر( آرش دور) کار کرده اند و صورت وضعیت آن ها به زمان شهردار جدید شوشتر(مهراب فلسفی زاده) رسیده است وایشان حاضر به پرداخت مطالبات پیمانکاران نیست.
بهانه وی انعقاد قرار داد در زمان شهردار قبلی است.
حال این سوال پیش می آید که قراردادهایی که پیمانکاران با شهرداری شوشتر منعقد می کنند با شخص شهردار است؟! که در این صورت با تغییر شهردارها وضعیت پرداخت مطالبات پیمانکاران منتفی می گردد؟!
اینگونه برخوردهای شخصی شهردار شوشتر موجب اختلال در انجام پروژه ها و ضربه زدن به سرمایه گذاران بخش خصوصی و پیمانکاران می گردد.
سفیر شوشتر آماده دریافت پاسخ شهردار شوشتر می باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر