کد خبر : 542
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1392 - 19:19
614 views

نماینده مردم دزفول :خواستارپرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان شد/مرکز پزشکی قانونی شمال استان خوزستان در دزفول افتتاح شد/+تصاویر

نماینده مردم دزفول :خواستارپرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان شد/مرکز پزشکی قانونی شمال استان خوزستان در دزفول افتتاح شد/+تصاویر

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس، خواستار پرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان باید شرایط را برای اشتغال کارشناسان و افراد متخصص در این استان شد.     به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر به نقل از نماینده مردم دزفول،مهندس” عباس پاپی‌زاده ” درنشست با مسئولان شهرستان دزفول و رئیس سازمان نظام

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس، خواستار پرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان باید شرایط را برای اشتغال کارشناسان و افراد متخصص در این استان شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر به نقل از نماینده مردم دزفول،مهندس” عباس پاپی‌زاده ” درنشست با مسئولان شهرستان دزفول و رئیس سازمان نظام پزشکی، به شرایط سخت کار در استان خوزستان با شرایط آب و هوایی و پدیده ریزگردها اشاره کرد و اظهار داشت: با پرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در استان خوزستان باید شرایط را برای اشتغال کارشناسان و افراد متخصص در این استان مهیا کرد.

وی ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های مجلس مطالعاتی در این خصوص برای استان‌هایی که با پدیده ریزگردها مواجه هستند در حال انجام است.

احمد شجاعی در نشست با مسئولان شهرستان دزفول،نیزاظهار داشت: نابرابری در تقسیم بودجه در کشور موجب این مشکلات برای سازمان نظام پزشکی شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان بعضا یا استیجاری و یا امانی است تصریح کرد: در صورتیکه پزشکان شاغل در سازمان نظام پزشکی از نظر حقوق و مزایا با پزشکان شاغل در سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی برابر باشند می‌توان پزشکان را تشویق به جذب در این سازمان کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی در پایان عنوان کرد: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود با یکسان سازی قوانین، شرایط را به طور مساوی برای اشتغال پزشکان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی فراهم کند.

نشست مسئولان شهرستان دزفول ظهر امروز با حضور احمد شجاعی رئیس سازمان نظام پزشکی در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نظام پزشکی و مشکلات در این زمینه پرداختند.

مرکز پزشکی قانونی شمال استان خوزستان صبح امروزجمعه با حضور جمعی از مسوولان کشوری ، استانی و محلی در شهر دزفول افتتاح و به بهره برداری رسید.

راه اندازی این مرکز از این پس امور مربوط به پزشکی قانونی شهرهای اندیمشک ، شوش و گتوند در دزفول انجام می شود.

مرکز پزشکی قانونی شمال خوزستان ظرفیتی برای ارائه آموزش های علمی و عملی به پزشکان قانونی بوده و نیز زمینه ارتقاء سطح آموزش در بخش پزشکی قانونی را در منطقه شمال خوزستان فراهم می کند.

گفتنی است:مرکز پزشکی قانونی دزفول به عنوان مرکز کالبد گشایی (شکافی ) شمال خوزستان ، شهرهای شمال استان را از انتقال اجساد به مرکز استان برای انجام کالبد گشایی بی نیاز می کند.

544336323 551188023 553755823 562579323 56123923

نماینده مردم دزفول :خواستارپرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان شد

نماینده مردم دزفول :خواستارپرداخت فوق‌العاده سختی کار به کارکنان دولت در خوزستان شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر