محفل روز مباهله در حوزه علمیه برگزار شد

واقعه ای مباهله واقعه ای است که در سال ۱۰ حجرت در صحرایی کنار شهر مدینه اتفاق افتاد ، مباهله یعنی نفرین کردن دو طرف به یکدیگر و هر کسی که بر حق باشد نفرینش در طرف مقابل اثر خواهد کرد.

به گزارش سفیر شوشتر در این محفل آیت الله سید علی جزایری گفتند :بزرگترین سند حقانیت اسلام در مقابل مسیحیت واقعه مباهله است و همچنین بزرگترین سند برتری اهل البیت میباشد ، وی اشاره ای به بحث تهاجم فرهنگی دشمن اشره کرد و افزود : با توجه به عدم نتیجه گیری دشمن در حمله نظامی و سیاسی در حال حاضر اعتقادات اسلامی ملت  بخصوص نسل جوان را با ابزار مختلف مانند اینترنت و ماهواره مورد هدف قرار دادند.

مسئول حوزه های علمیه شوشتر در قسمتی دیگر از سخنانشان به وظیفه و رویکرد جوانان اشاره کردند و گفتند : جوانان امروزه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و آن هم مقابله با تهاجم و هجوم فرهنگی دشمن است ، با توجه به دغدغه های رهبر که در بدو شروع سال جدید ، و اعلام حکم جهاد فرهنگی باید سعی و تلاش بیشتری در امور فرهنگی صورت گیرد ، و ابراز امیدواری و خرسندی کردند که امسال مسئله فرهنگ جدی تر در حال پیگیری است.

این محفل که در شامگاه شنبه مورخ ۹۳/۰۷/۲۶ در سالن همایش های حوزه علمیه شوشتر  برگزار شد که با طرح سوالاتی از بین شرکت کنندگان به سه نفر جوایزی اهدا شد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4593

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: