کد خبر : 10312
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 1:41
368 views

در پی تصادف در شوشتر؛

تقاطع مرگبار شلیلی شوشتر یک جوان دیگر را به کام مرگ کشاند/ انفعال در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

تقاطع مرگبار شلیلی شوشتر یک جوان دیگر را به کام مرگ کشاند/ انفعال در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
به جرات میتوان گفت تقاطع سه راه شلیلی یکی از نقاط پر حادثه در استان خوزستان است که هر ساله چندین خانواده را عزادار می کند؛

به گزارش سفیرشوشتر، در شب گذشته و در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک کامیون تریلی در محور شوشتر به اهواز ( تقاطع سه راه شلیلی) یک جوان اهل روستای لنگر کشته و راننده تریلی مجروح شد.

به جرات میتوان گفت تقاطع سه راه شلیلی یکی از نقاط پر حادثه در استان خوزستان است که هر ساله چندین خانواده را عزادار می کند، متاسفانه عدم پیگیری جدی رفع نقص و اصلاح هندسی آن محدوده در یک دهه گذشته مهمترین دلیل تصادفات در آن نقطه است که طی سالیان دراز مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته است.

در این رابطه بیش از یک دهه است طرح اصلاح هندسی سه راه شلیلی مطرح شده که پس از تغییر سه دولت هنوز روی کاغذ مانده و در عمل هیچ کاری صورت نپذیرفته است.

براستی مشخص نیست چند جوان دیگر باید در این نقطه مرگبار کشته شوند تا مسئولین امر کمی از موضع انفعال بیرون بییایند و برای آن چاره اندیشی جدی و عاجل کنند و ضمناً رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شوشتر که محل کار خود با این نقطه پر حادثه حدود یک کیلومتر فاصله دارد توضیح دهد در جهت رفع خطر در این نقطه پر حادثه چه اقدام ملموسی انجام داده است و برای مردم آن را بیان کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر