کد خبر : 3860
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 10:04
612 views

شوشتر به دارندگان مدارس یونسکو در جهان می‌پیوندد

شوشتر به دارندگان مدارس یونسکو در جهان می‌پیوندد

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: شوشتر به یک هزار مدرسه یونسکو در جهان می‌پیوندد و مقدمات تشکیل مدرسه یونسکو در این شهرستان فراهم شده است. به گزارش سفیرشوشتر، حسین عیدانی اظهار کرد: با تشکیل مدرسه یونسکو در شهرستان شوشتر نخستین مرکز آموزشی، فرهنگی، علمی غیردولتی در خوزستان در راستای هماهنگی با پروژه‌های شبکه

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: شوشتر به یک هزار مدرسه یونسکو در جهان می‌پیوندد و مقدمات تشکیل مدرسه یونسکو در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش سفیرشوشتر، حسین عیدانی اظهار کرد: با تشکیل مدرسه یونسکو در شهرستان شوشتر نخستین مرکز آموزشی، فرهنگی، علمی غیردولتی در خوزستان در راستای هماهنگی با پروژه‌های شبکه مدارس مرتبط با یونسکو فعالیت خود را شروع خواهد می‌کند.

وی تاکید کرد: نخستین مدارس این شبکه متناسب با اهداف یونسکو فعالیت‌های خود را در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، علوم، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی و انسانی انجام می‌دهند؛ ایران با توجه به موقعیت خود در برنامه‌های منطقه‌ای یونسکو تحت آموزش میراث جهانی قراردارد.

عیدانی تاکید کرد: در این پروژه‌ها نوجوانان و جوانان در مورد میراث فرهنگ، تاریخ و سنت خود، فرهنگ‌های دیگر، محیط زیست و اهمیت حفاظت از تنوع زیستی مطالعه و همکاری دارند.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: هم‌اکنون یک هزار مدرسه از ۱۳۰ عضو یونسکو در این پروژه شرکت دارند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر