برنامه های پیشنهادی فرهنگی هنری ششماهه دوم سال ۹۳ شوشتر اعلام شد

علی بهرامی از تدوین چشم انداز ششماهه ی دوم سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و ارسال به اداره کل خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه تحرکات بسیار خوشایندی را در بخش های مختلف و در آغازین ماههای مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهدیم و این ، نوید روزهای مبارکی برای فرهنگ و هنر استان خوزستان می باشد.

ایشان با اشاره به درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ادارات شهرستان مبنی بر ارایه طرح های پیشنهادی فرهنگی هنری و ذکر نوآوری ها در هر بخش گفت: این نگاه ، حاکی از آن است که امور فرهنگی و هنری به سمت هدفمندی و کارشناسی در حرکت است و انجام کارهای غیر ضروری را مانع می گردد.

بهرامی اضافه کرد: همایش خیابان هنر ، جشنواره ی فیلم کوتاه انتفاضه ، جشنواره ی آب و آبشار ، همایش تأثیر هنر در زیباسازی شهری و همایش فرهنگی مردم شناسی گامی به سوی توسعه ؛ از شاخص ترین برنامه هایی است که به تازگی تدوین گردیده و در کنار برنامه های سالهای پیش شهرستان ، قصد اجرایی کردن آنها را داریم.

وی در پایان اظهار کرد: رویکرد، سیاست و برنامه ریزی اداره کل برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به نحوی است که با مشارکت حداکثری مردم شکل گیرد و برنامه های ما نیز به گونه طراحی شده که به این سمت در حرکت است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: