کد خبر : 3906
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 13:55
734 views

نشست صمیمانه شورا و شهرداری شهر گوریه

نشست صمیمانه شورا و شهرداری شهر گوریه

اولین نشست صمیمانه شورا و شهرداری شهر گوریه در مصلی این شهر برگزار شد . به گزارش سفیر شوشتر، در این نشست که با استقبال پرشور شهروندان مواجه شد، شورا و شهردار گزارشی از عملکرد یک ساله خود را در زمینه فعالیت های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی و همچنین پیگیری های انجام شده و

اولین نشست صمیمانه شورا و شهرداری شهر گوریه در مصلی این شهر برگزار شد .

به گزارش سفیر شوشتر، در این نشست که با استقبال پرشور شهروندان مواجه شد، شورا و شهردار گزارشی از عملکرد یک ساله خود را در زمینه فعالیت های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی و همچنین پیگیری های انجام شده و کارهای نیمه تمام و برنامه های اجرایی سال ۹۳ را برای شهروندان ارائه نمودند .

در این نشست صمیمی ابتدا رییس شورا جناب آقای مجید دلفی حسنی ضمن خوشامدگویی به حضار و استقبال از حضور آن ها ، جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شهر همه ی مردم شهر را به همکاری با شورا و شهرداری دعوت نمود.

سپس شهردار و شورای شهر ضمن استماع انتقادات و پیشنهادات و پاسخ به آن ها از همفکری آنان تشکر کردند ، در پایان شهردار جناب آقای محسن نیسی ضمن تقدیر از شهروندانی که در زمینه زیبا سازی شهر فعالیت داشته اند و سه نفر از شهروندان را به عنوان شهروند نمونه سال لوح تقدیر و هدایای ارزنده به آن ها تقدیم نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر