«… ول‌گرد..» در شوشتر فیلمبرداری می‌شود

فیلم ول گرد

به گزارش سفیر شوشتر، محمد جواد فارسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: فیلم… ول‌گرد.. در حاشیه دفاع مقدس در حال ساخته شدن در شهرستان شوشتر است.
وی افزود: در واقع این فیلم یک موضوع اجتماعی را پیگیری و به تصویر کشیده است.
کارگردان فیلم ول‌گرد بیان کرد: موضوع اصلی فیلم و فیلم نامه به توجه جامعه در اطراف خود اشاره کرده است.
وی تصریح کرد: کنار انسان‌هایی که در جامعه حضور دارند اتفاق‌هایی وجود دارد که بسیار عمیق بوده و جامعه باید این موارد را کشف کند.
فارسی با اشاره نقش انسان‌ها در جامعه و موضوع این فیلم، گفت: انسان‌های بزرگی در کنار ما زندگی می‌کنند که ممکن است از جهت پایگاه اجتماعی وضعیت نامناسبی داشته باشند که اما در گذشته انسان بزرگی بوده‌اند.
کارگردان فیلم… ول‌گرد.. با اشاره به پیام اصلی این فیلم، عنوان کرد: پیام اصلی فیلم… ول‌گرد.. این بوده که انسان‌هایی که کنار ما زندگی می‌کنند و دیده نمی‌شوند باید پیگیری، کشف و دیده شوند این کلیات این فیلم بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این فیلم بازیگرانی از جمله علی سلیمانی سر نسری، فرهاد بشارتی، سید جواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، حسین عابدینی، سید جواد زیتونی، انوش معظمی، حمید حسین‌زاده، مسعود منصوری، فرزاد رمضانی، گلناز عبدالله نیا و الهام چرخنده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
دیگر عوامل فیلم «ول‌گرد» عبارتند از حسن اسدی مدیر تصویربرداری، جعفر علیان صدابردار، دانش کریمی طراح گریم، کاوه ایمانی تدوین، رضا ترکمان طراح و مدیر جلوه‌های ویژه می‌دانی، یوسف قربانی آهنگساز، نوشین غریبی مدیر برنامه ریزی، صفورا برسان منشی صحنه، البرز مالک‌پور طراح صحنه و لباس، مسعود منصوری مدیر تولید، سعید بصیری مدیر تدارکات، مصباح فارسی عکاس و تصویربردار پشت صحنه.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6606

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: