کد خبر : 7037
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تیر 1394 - 13:04
641 views

تا انتخابات هشت ماه مانده / سیاه نمایی در برخی رسانه ها به یک عادت تبدیل شده

تا انتخابات هشت ماه مانده / سیاه نمایی در برخی رسانه ها به یک عادت تبدیل شده

صبح امروز در جلسه ای رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر با خبرنگاران اظهار کرد: همسو و هم قدم شدن با بعضی از افراد که زمینه مناسبی در بین مردم ندارند کار صحیحی نیست. به گزارش سفیرشوشتر ، دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر افزود: تخریب‌ها در انتخابات کار و روش درستی نیست، تمامی مسئولین اهم از نماینده

صبح امروز در جلسه ای رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر با خبرنگاران اظهار کرد: همسو و هم قدم شدن با بعضی از افراد که زمینه مناسبی در بین مردم ندارند کار صحیحی نیست.

به گزارش سفیرشوشتر ، دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر افزود: تخریب‌ها در انتخابات کار و روش درستی نیست، تمامی مسئولین اهم از نماینده مجلس و فرماندار مشغول کار و انجام وظایف قانونی خود هستند تا زمان برگزاری انتخابات هشت ماه دیگر مانده و نباید رسانه‌ها شتاب زده عمل کنند.

علی بهرامی با اشاره به این موضوع که افرادی سالیان سال پایتخت نشین بودند و در شوشتر حضور نداشتند، گفت: این افراد حتی گره از کار یک جوان ساکن شوشتر و منطقه باز نکردند، حال تمرکز بر این افراد برای به‌دست آوردن رأی مردم کوچه بازار کاری غیر اخلاقی است.

وی افزود: وجه انگیزه، شعور و شعف در برخی از سایت های خبری اصلاً مشاهده نمی‌شود و تنها به مسائل فرعی می‌پردازند و فقط سیاه نمایی می‌کنند و این با تزریق روحیه امید در جامعه که یکی از وظایف خبرنگاران می‌باشد در تضاد است.

این مقام مسئول گفت نادیده گرفتن مفاخر شوشتر، آثار باستانی، ورزشکاران و هنرمندان را کم لطفی قلمداد کرد و بیان داشت: مسائل سنتی و آداب و رسوم را ما با هیچ چیز نباید عوض کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر