ساخت چهار باب فضای آموزشی در شهرستان شوشتر به پایان رسید

شهریار ترابی زاده اظهارداشت: برای ساخت این فضای های آموزشی اعتباری حدود هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت هزینه شده است.
وی افزود:این فضاها آموزشی شامل احداث دبستان ۲ کلاسه روستای گبیر ، دبستان ۲ کلاسه روستای ابوگرانیه یک، پروژه تعمیر مدرسه ۲ کلاسه روستای بنه کاظم به همراه دیوارکشی و محوطه سازی وتوسعه مدرسه ۲ کلاسه روستای خماس است که تمام هزینه های آنها از محل اعتبارات بنیاد برکت تامین شده است.
رییس اداره نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان شوشتر ادامه داد:با پیگیری مسئولان استان و شهرستان بنیاد برکت پارسال ساخت ۲۲باب فضای آموزشی را تقبل کرد که ۱۸پروژه دیگر در حال ساخت است.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوشتر نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:در ۲ سال اخیر حدود ۴۰ باب فضای آموزشی فرسوده تخریب و باز سازی شده است.
علیرضا معینی افزود: ۶۷باب فضای آموزشی دیگر با عمر بالای ۵۰سال در این شهرستان وجود دارد که در تلاش هستیم به همت خیرین و با همکاری مسئولان شهرستان و استان زمینه بازسازی این واحدها را فراهم کنیم.
امسال ۴۰ هزار و۷۰۰ دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان شوشتر برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کردند.
ازاین تعداد حدود ۲ هزار نفر پیش دبستانی،۲۲ هزار نفر ابتدایی و بقیه در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند که سال تحصیلی جدید را در ۳۰۷کلاس درس آغاز کرده اند.
شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است که مرکز آن در ۸۹ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=9276

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: