کد خبر : 1411
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1393 - 13:55
652 views

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

راه‌اندازی تور یک روزه شوشتر گردی تا پایان تعطیلات نوروزی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر از راه‌اندازی تور یک روزه شوشترگردی از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری فارس،علی‌محمد چهارمحالی امروز  اظهار کرد: تور شوشتر گردی ابتکاری است که برای معرفی بیشتر

راه‌اندازی تور یک روزه شوشتر گردی تا پایان تعطیلات نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر از راه‌اندازی تور یک روزه شوشترگردی از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری فارس،علی‌محمد چهارمحالی امروز  اظهار کرد: تور شوشتر گردی ابتکاری است که برای معرفی بیشتر و بهتر آثار تاریخی شوشتر به کار بسته شده است.

وی با اشاره به همکاری شهرداری شوشتر در این زمینه گفت: شهرداری شوشتر در راه‌اندازی این تور یک روزه همکاری زیادی با میراث فرهنگی کرده است و سرویس‌های ایاب و ذهاب در این زمینه به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

وی افزود: گردشگران می‌توانند بدون استفاده از خودروهای شخصی خود با استفاده از خودروهای در اختیار قرار گرفته شهرداری شوشتر و با حضور تورلیدرهای آموزش دیده به صورت رایگان از سایت‌های تاریخی شوشتر بازدید کنند.

چهارمحالی خاطر نشان کرد: در این تور سه الی چهار ساعته گردشگران از سایت‌های قلعه سلاسل، آبشارهای شوشتر، مسجد جامع و امامزاده عبدالله بازدید می‌کنند.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته بازدید کنندگان از سایت‌های تاریخی شهرستان شوشتر افزایش زیادی داشته و نسبت به روزهای نخستین نوروز قابل مقایسه نیست که آمار دقیق این حضور به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر