کد خبر : 6274
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 18:11
599 views

۲ میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس خوزستان در سال ۹۴ اختصاص یافت

۲ میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس خوزستان در سال ۹۴ اختصاص یافت

مدیرکل آموزش وپروش خوزستان گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان در سال ۹۳ صرف هوشمندسازی مدارس شد و ۲ میلیارد تومان دیگر برای سال ۹۴ اختصاص یافت. به گزارش سفیر شوشتر، محمد تقی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیش از ۲ میلیارد تومان در سال ۹۳ صرف هوشمندسازی مدارس در سطح استان خوزستان شد

مدیرکل آموزش وپروش خوزستان گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان در سال ۹۳ صرف هوشمندسازی مدارس شد و ۲ میلیارد تومان دیگر برای سال ۹۴ اختصاص یافت.تقی زاده

به گزارش سفیر شوشتر، محمد تقی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیش از ۲ میلیارد تومان در سال ۹۳ صرف هوشمندسازی مدارس در سطح استان خوزستان شد و ۲ میلیارد تومان دیگر برای سال ۹۴ اختصاص یافت.

وی افزود: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مدرسه در سطح استان داریم که یک سوم آن‌ها هوشمندسازی شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اشاره به توسعه آموزش و پرورش گفت: برنامه توسعه آموزش وپرورش در سطح استان خوزستان براساس ظرفیت و نیاز منطقه‌ای در نظر گرفته شده‌ است.

وی افزود: این برنامه به ۲ قسمت سخت افزاری از نظر تجهیزات، امکانات و فضا همچنین قسمت نرم‌افزاری که علم آموزشی و پرورشی را در بر می‌گیرد، تقسیم می‌شود.

تقی‌زاده با اشاره به افزایش تعطیلی‌ها به دلیل پدیده گرد و غبار عنوان کرد: در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ افزایش تعطیلی‌ها به دلیل گرد و غبار سبب کاهش میزان یادگیری دانش‌آموزان شد چراکه زمان را از دست داده‌اند.

وی افزود: کلاس‌های تقویتی و کنکور برای پایه سوم متوسطه قبل از آغاز سال نو تشکیل شده و امیدواریم در موفقیت آن‌ها تأثیر گذار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر