درهفته دولت وروز کارمند در مراسمی از کارمندان دانشگاه شوشتر تجلیل شد+ تصاویر

به گزارشسفیر شوشتر، رئیس این واحد دانشگاهی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر هفته دولت و روز کامند را به کارکنان خدوم دانشگاه تبریک عرض کرد.
غفار پوربختیار در جمع کارمندان دانشگاه آزاد شوشتر اظهار داشت:  از تمام کارکنان واحد تقدیروتشکر می کنم چون با تلاش خستگی ناپذیر تک تک کارکنان، شاهد کسب موفقیت های خوبی در حوزه های مختلف از سال گذشته تاکنون بوده ایم و
علیرغم محدودیت های مالی که دانشگاه به دلیل کاهش دانشجو با آن مواجه است، بهبود اوضاع معیشتی کارکنان را مدنظر قرار می دهیم.

وی به نقش نیروی انسانی در پیشرفت این واحد دانشگاهی با توجه به اطلاعات و تجربیاتشان در صحنه های مختلف خدمتگزاری اشاره کرد وافزود: ویژگی های یک نیروی کاردان و شایسته را داشتن روحیه کار گروهی و اعتقاد به خرد جمعی، تقدم داشتن منافع سازمانی به منافع خود و مشارکت در تصمیم گیری ها است.

ریاست واحد شوشتر تصریح کرد: دانشگاه را خانه خود بدانید و منافع دانشگاه را اولویت قرار دهید ، مشارکت در برنامه ریزی چشم انداز دانشگاه و بی تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت دانشگاه و تقدم نگرش سیستمی به نگرش شخصی را سرلوحه کار خود قرار دهید

پوربختیار با اشاره به حل مشکلات در دانشگاه گفت: این روزها که دانشگاه آزاداسلامی با مشکلاتی دست وپنجه نرم می کند نیازاست با همدلی و دست دردست یکدیگر و توکل به خدا مشکلات را رفع کنیم تا همچون گذشته این واحد دانشگاهی از این مسیر خطیرگذر کند.

ریاست واحد شوشتر عنوان کرد:  مشکلات مالی واحد ما را برآن داشت تا به سمت کاهش هزینه ها وافزایش درآمدها برویم که در قسمت کاهش هزینه ها توفیقاتی داشته ایم و درافزایش درآمدها نیز ما به سمت استفاده از ظرفیت های موجود دردانشگاه گام هایی برداشته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد شوشتر گفت : هتل ، استخر، پارکینگ ، بوفه ، کارگاه های آموزشی وسوله های ورزشی مهمترین بخش هایی هستند که می توانیم از آنها درآمدزایی داشته باشیم .

حجت السلام والمسلمن شهریاری درسخنانی نیزضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وروز کارمند از سیره وروش زندگی امامان معصوم وامام رضا (ع) یاد کردند وبیان داشتند که با این سبک و روش زندگی انسانها همیشه موفق وپیروز می شوند.

از طرف پایگاه خبری سفیر شوشتر در پایان از زحمات مدیر روابط عمومی واحد شوشتر جناب آقای احمدی و مدیر کل اداری جناب آقای علی فرشیدی و رئیس خدمات دانشگاه جناب آقای گلریز برای برگزاری تمام مراسمات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: