کد خبر : 2255
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 12:35
651 views

حضور حجت الاسلام سادات ابراهیمی در هشت اداره کل و تشکیل جلسه با مدیران استانی در یک روز

حضور حجت الاسلام سادات ابراهیمی در هشت اداره کل و تشکیل جلسه با مدیران استانی در یک روز

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در یک روز پرکار با حضور در ۸ اداره کل و تشکیل جلسه با مدیران استانی به بررسی مشکلات حوزه انتخابیه پرداختند.   به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، دیروز شنبه مورخ سیزدهم اردیبهشت ماه اگر چه مجلس شورای اسلامی تعطیل بود

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در یک روز پرکار با حضور در ۸ اداره کل و تشکیل جلسه با مدیران استانی به بررسی مشکلات حوزه انتخابیه پرداختند.

 

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، دیروز شنبه مورخ سیزدهم اردیبهشت ماه اگر چه مجلس شورای اسلامی تعطیل بود اما حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده پرتلاش و پیگیر شهرستان های شوشتر و گتوند روز بسیار پرکاری را پشت سرگذراندند.

در این روز نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با ۸ مدیرکل در محل دفاتر آنها بصورت جداگانه در شهر اهواز دیدار کردند.

در این جلسات مهمترین مشکلات مربوط به حوزه های انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند مورد بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز قول مساعد را جهت حل مشکلات مطروحه دادند.

خاطرنشان می شود که این دیدارها در دفاتر مدیرکل شرکت توزیع برق استان خوزستان، ریاست دانشگاه شهید چمران، مدیرعامل بانک ملی خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرعامل شرکت پست استان خوزستان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان و مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

احسان دوشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۴:۲۰

خب بگو چکار کرده در مورده چی صحبت کردند و نتیجه چی شد

انتخاب سردبیر