شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سال جاری، با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، در این جلسه ضمن تشکر از اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی به ارایه آمار جلسات برگزار شده درسال ۹۲ پرداخت .

وی اظهار کرد: این برنامه ها نسبت به سال قبل از آن رشدی ۳ برابری داشته است .

حجت الاسلام والمسلمین علوی اصل امام­جمعه محترم شهرستان گتوند نیز، ضمن تشکراز فعالیت دستگاه­های مختلف درخصوص مصوبات شورای فرهنگ عمومی، مخصوصا در زمینه مبارزه با معضل اعتیاد به موادمخدر، اظهار داشت: مبحث مهم دیگری که می بایست به آن پرداخته شود، مسئله حجاب و عفاف است، که متاسفانه با هجمه ای که برعلیه فرهنگ فاخر ایرانی اسلامی درجریان می باشد، فرهنگ مهاجم در برخی موارد تاثیرگذاشته و برخی از جوانب این فرهنگ ِ اصیل را کمرنگ نموده است .

نوری خواه، معاون فرمانداری شهرستان گتوند نیز با ابراز تاسف از این که پوشش شهروندان در برخی موارد و در برخی اماکن، از فرهنگ بیگانه متاثر شده است، یکی از عوامل تاثیرگذار بر وقوع این امر را کم کاری مسئولین مربوطه عنوان کرد و راهکار مقابله با آنرا راهکاری فرهنگی دانست.

وی افزود: از تقابل و استفاده از روش های قهری تاجایی که دیگر چاره ای نباشد، اجتناب شود.

نوری خواه بااشاره به وضعیت موجود شهرستان گتوند از جنبه برخورداری از شاخص های فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه این شهستان از این لحاظ و مخصوصا در مسئله حجاب، از جایگاه مناسبی برخوردار است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2918

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: