سرویس خبری مهر ۳۰, ۱۴۰۳

نصری: نهادهای بین‌المللی جلوی حمله اسرائیل به ایران را بگیرند/ واکنش ایران شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین رضا نصری نوشت: شورای امنیت سازمان ملل متحد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سازمان جهانی بهداشت، اتحادیه اروپا، شورای همکاری خلیج فارس، سازمان همکاری اسلامی و تمامی دولت‌ها، به‌ویژه کشورهای عرب منطقه، این فرصت را دارند که به اسرائیل هشدار دهند تا از هرگونه حمله به زیرساخت‌های هسته‌ای و نفت و گاز ایران خودداری کند، چرا که این اقدام ممکن است واکنش شدید ایران را در پی‌ داشته باشد.
به..

زمان واریز یارانه جدید پزشکیان اعلام شد/ کدام گروه‌ها یارانه می‌گیرند؟ + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زمان واریز یارانه نقدی مهر ۱۴۰۳ برای دهک چهارم تا نهم اعلام شد.
اقتصادنیوز نوشت: طبق اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۳ دهک ۴ تا ۹ ساعت ۲۴ روز دوشنبه، سی‌ام مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از بامداد روز سه‌شنبه، یکم آبان قابل برداشت است.
میزان یارانه مشخص شده برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برخورد مینی‌بوس با دیوار حادثه ساز شد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با دیوار در اول جاده تبریز – آذرشهر ۱۱ نفر مصدوم شدند.
وحید شادی نیا روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این حادثه صبح امروز در اول جاده تبریز به آذرشهر محدوده شیخ حسن روی داد که خوسبختانه تلفات جانی نداشت.
وی گفت: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات اورژانسی با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان های طالقانی، امام..

پس از فوت مشکوک یک جوان؛ تعطیلی مرکز نگهداری معلولان با دستور دادستانی

به گزارش خبرآنلاین،در پی فوت یک جوان معلول در مرکز غیر دولتی نگهداری در شهرستان کرج، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز درباره این اتفاق توضیح داد.
به گزارش تسنیم، این نهاد اعلام کرد: «در پی انتشار خبر فوت یک فرد معلول در مرکز غیر دولتی نگهداری معلولان ذهنی (پ.ا) در شهرستان کرج، به‌سرعت و با هماهنگی مقام قضایی، موضوع بررسی و مرکز تعطیل شد.
بر اساس حکم دادستانی، ۲۷ نفر از افراد مقیم این مرک..

گفتگوی پوتین با رئیس امارات/ همکاری ما بسیار مهم است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا پوتین در جریان مذاکره با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی گفت: «تعامل ما نه تنها برای امور منطقه‌ای، بلکه برای مسائل جهانی نیز بسیار مهم است. ما فعالانه در سازمان‌های بین‌المللی و همچنین در پلتفرم‌های جهانی بین‌المللی بزرگ مانند سازمان ملل تعامل داریم.»
همچنین به گفته محمد بن زاید آل نهیان، امارات متحده عربی به کمک روسیه و اوکراین در مبادله زندانیا..

توهین جنجالی مدیر دولت رئیسی به اعضای مجمع تشخیص: نفهم، کج فهم و حسود هستند /نگاه‌های کمونیستی دارند /مجمع خیانت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمی در فضای رسانه ای و مجازی از اظهارات عضو دولت رئیسی منتشر شده است که انتقاداتی تند و تیز را متوجه مجمع تشخیص کرده است.
مهدی غضنفری، که از جمله مدیران دولت رئیسی است که هنوز در سمت خود در ریاست صندوق توسعه ملی حضور دارد و در دولت احمدی نژاد نیز وزارت صمت را برعهده داشت درباره علت مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با پیشنهاد او برای برنامه هفتم توسعه که به موجب آن میادی..

چه احکام قضایی در انتظار فکری و بیرانوند است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه دادستان علیه محمود فکری اعلام جرم کرده است. در چنین مواردی به دلیل ایجاد التهاب در جامعه مدعی العموم وارد قضیه می‌شود و وابسته به تشخیص قاضی می‌تواند حکم آن متفاوت باشد. در صورت اثبات جرم از جریمه نقدی ۲۰ تا ۸۰ میلیون یا حبس می‌تواند در انتظار چنین متخلفانی باشد.
به نقل از تسنیم، در مورد علیرضا بیرانوند که پرونده‌اش با شکایت اعضای هیئت ..

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی