کد خبر : 6270
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 5:02
924 views

بلوار ملاصدرا فرهنگ شهر پیست موتور سواری شد

بلوار ملاصدرا فرهنگ شهر پیست موتور سواری شد

“عکس از آرشیو “ پیاده رو سازی و همچنین مکان هایی که شهروندان به عنوان مسیر پیاده روی و سلامت از آنها استفاده می نمایند کم و بیش مورد استقبال مردم قرار گرفته اند ، بلوار ملاصدرا یکی از این مکانهایی است که به وسایل ورزشی هم مجهز می باشد. به گزارش سفیر شوشتر ،

۲۷dae8b0d2bf7c

“عکس از آرشیو “

پیاده رو سازی و همچنین مکان هایی که شهروندان به عنوان مسیر پیاده روی و سلامت از آنها استفاده می نمایند کم و بیش مورد استقبال مردم قرار گرفته اند ، بلوار ملاصدرا یکی از این مکانهایی است که به وسایل ورزشی هم مجهز می باشد.

به گزارش سفیر شوشتر ، دیروز پیامی از سوی گروهی از همشهریان ساکن کوی فرهنگ شهر  بدستمان رسید مبنی بر رسیدگی معزل موتور سوارانی که بلوار ملاصدرا همه روزه از غروب تا شب با پیست موتور سواری اشتباه میگیرند.

در این پیام از فرمانده ستاد نیروی انتظامی شوشتر درخواست حل این مشکل را داشتند ، گفتنی است که روزانه خانواده ها و اقشار مختلف مردم این مسیر را برای پیاده روی انتخاب میکنند که  از مزاحمت ها و سر و صدای موتور سواران ، کلافه شدند .

قطعا به فرمایش بزرگانمان مردم ولی نعمتان ما هستند . پس  رسیدگی به این موضوع را میسپاریم به فرماندهی محترم و زحمتکش انتظامی شهرستان شوشتر سرهنگ بهروز حسنوند که مطمئنا رسیدگی خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

امین۶۹ یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۵۷

بابا بخدا قسم با موتور بگیری و این کارا کاری رو پیش نمیبرید.چند سال بنده به عنوان یک شهروند به سایتها خبری گفتم که پیگیری کنن واسه یه پیست با استانداردهای لازم واسه موتورسوارها.لااقل دیگه میرن تو پیست خودشون رو خالی میکنن.لطفا پیگیری کنین.

رحیم یکشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

اقا امین واقعا گل گفتی شوشتر نیاز به پیست موتور سواری داره

مانا سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

مزاحمت های زیادی نیز برای نوامیس مردم ایجاد می کنند. به غیر از موتورسوارها، ماشین ها نیز مزاحم نوامیس مردم می شوند. که جا دارد نیروی انتظامی با این گونه وسایل نقلیه برخورد کند. چشم چرانی، تیکه پراندن ،و…. از جمله کارهای این ماشین ها می باشد.
که اگر برخورد نشود ممکن است به آدم ربایی و تجاوز به عنف نیز انجام شود.

انتخاب سردبیر