آیت‌الله موسوی جزایری: حمایت مقام معطم رهبری بزرگ‌ترین پشتوانه تیم مذاکره کننده ایران است

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهار داشت: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و احقاق حقوق مظلومان و ستم دیدگان برخورد قاطعانه و بدون اغماض داشته باشد.

وی افزود: روز قوه قضائیه را پیشاپیش به دستگاه محترم قضا و تمامی قضات زحمتکش تبریک عرض می‌کنم و از این دستگاه طلب برخورد قاطعانه با مفاسد و تحقق عدالت طلبی را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به دعوت افطاری مقام معظم رهبری از مسئولان کشور گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و شاه بیت این سخنان حمایت از تولید داخلی است.

وی بیان کرد: برخی از مردم درباره کیفیت محصولات اعتراض می‌کنند که این عذر پذیرفته نیست و حمایت از تولید داخلی سبب افزایش کیفیت آنها می‌شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: مقام معظم رهبری از تمام گروه‌ها و جناح‌ها می‌خواهد که از دستگاه دیپلماسی کشور در مسئله هسته‌ای قاطعانه حمایت کنند و انتقادهای خود را به صورت منطقی و دلسوزانه بیان کنند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری دفعات متعددی با اشاره به سختی و پیچیدگی کار تیم مذاکره کننده هسته‌ای، خواستار حمایت تمامی گروه‌ها و جناح ‌های سیاسی از دستگاه دیپلماسی کشور شده‌اند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: انتقاد از تیم مذاکره کننده هسته ای آسان ولی عمل دستگاه دیپلماسی با توجه به فشارها و فعالیت های فراوان بسیار سخت است که برای کمک به آنان باید حمایت تمامی دستگاه‌ها و مردم ایران به هنگام مذاکرات نفس‌گیر بدرقه راهشان باشد.

آیت الله موسوی جزایری به مناسبت روز مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از دستگاه های قضائی و انتظامی می‌خواهم که تمام تلاش خود را در ریشه‌کن ساختن این ماده سمی و خانمان سوز انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6862

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: