شانزدهم آذر ماه سرآغاز حرکتی نو در مسیر استکبار ستیزی دانشجویان است

شانزدهم آذر ماه سرآغاز حرکتی نو در مسیر استکبار ستیزی دانشجویان است

علی کرم پور در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و نیروی انسانی عالم و آگاه، همواره مهمترین و اثر بخش ترین عامل توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می روند. وی افزود: این نسیم رحمت

علی کرم پور در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و نیروی انسانی عالم و آگاه، همواره مهمترین و اثر بخش ترین عامل توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می روند.

وی افزود: این نسیم رحمت الهی بود که روحیه عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آن ها را بر ضد استکبار برانگیخت.

ریاست دانشگاه علمی کاربردی آذین شوشتر تصریح کرد: شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نو در مسیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسیده است.

کرم پور به نقش دانشجویان اشاره کرد و گفت: شانزدهم آذر نشان بارزی از نقش خطیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه ی صادقانه با مصادیق استکبار است.
ریاست دانشگاه علمی کاربردی آذین شوشتر ضمن تبریک به مناسبت شانزدهم  آذر ماه، خاطر نشان کرد: شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو را به تمامی دانشجویان و اساتید فرهیخته دانشگاه علمی کاربردی  وسایر دانشگاه ها تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایران اسلامی را درتولید علم و تلاش روزافزون در نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر