به گزارش سفیر شوشتر، عبدالحسین رامشی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۸ شهرستان در استان خوزستان فاقد اداره ثبت اسناد و املاک بوده که با پیگیریهای انجام شده ۴ شهر مجوز راه اندازی اداره ثبت اسناد گرفته شده است.
وی افزود: شهرهای رامشیر، هندیجان، اندیکا، لالی، کارون، حمیدیه، آقاجری و هویزه فاقد اداره ثبت اسناد و املاک است.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خوزستان با اشاره به نبودن دفاتر ازدواج و طلاق در برخی از شهرستان های خوزستان، گفت: راه اندازی دفاتر ازدواج و طلاق شرایط خاص دارد و شهرهای هفتکل، شوش، شادگان، خرمشهر و شوشتر فاقد دفتر بوده که متقاضیان میتوانند در آزمون ثبت اسناد و املاک شرکت کنند و بعد از قبول شدن و گذشتن ۳ ماه از قبولی این دفاتر را راه اندازی کنند.
وی به اصلاح چارت سازمانی ادارات ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و بیان کرد: چارت سازمانی در اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان اصلاح میشود و با پیگیری های انجام شده ۲۰۰ پست جدید برای ثبت اسناد و املاک خوزستان ثبت شده و به زودی انجام میشود.
رامشی با اشاره به حمایت استاندار برای جذب نیروی انسانی در امسال عنوان کرد: امسال مجوز جذب نیرو گرفته شده است و به زودی افرادی که در آزمون قبول شدهاند جذب میشوند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خوزستان با اشاره به کمبود فضا در برخی از ادرات گفت: کمبود فضای اداری در ادارات ثبت اسناد و املاک حائز اهمیت است و در کیفیت خدمت رسانی به مردم بسیار مهم است.
وی به اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر اشاره کرد و افزود: اداره شوشتر یک واحد اتوماتیک است و از امکانات بسیار خوبی بهرهمنداست.
رامشی به اقدامات لازم برای حفظ صیانت از اراضی دولتی در خوزستان اشاره کرد و اظهار کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان برای حفظ و صیانت از اراضی دولتی در خوزستان با همکاری اداره منابع طبیعی استان برای صدور سند مالکیت اقدامات مؤثری برداشته است.
انتهای پیام/ب