فرزند خوزستان در دولت مردمی؛

سادات ابراهیمی به معاونت هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد

سادات ابراهیمی به معاونت هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «سید محمد سادات ابراهیمی» را به عنوان معاون هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد؛

به گزارش سفیرشوشتر، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هیات عالی نظارت این سازمان با حضور «سید عباس حسینی» معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و «علیرضا زمانی» رییس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی و جمعی دیگری از مدیران در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بر این اساس ضمن تقدیر از خدمات «سیف‌اله اسلامی» معاون سابق، در حکمی از سوی «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «سید محمد سادات ابراهیمی» به عنوان معاون هیات عالی نظارت منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده ۲۲ قانون تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان معاون هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می شوید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

لازم به ذکر است، سید محمد سادات ابراهیمی سوابق اجرایی و مشاوره‌ای متعددی از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی دو دوره (شهرستان‌های شوشتر و گتوند)، مشاور معاونت تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر