کد خبر : 6701
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 14:12
640 views

مرکز جامع توانبخشی معلولان جسمی شوشتر امسال افتتاح می‌شود

مرکز جامع توانبخشی معلولان جسمی شوشتر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، نرگس بهداروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: امسال مرکز جامع توان بخشی معلولان جسمی و حرکتی در شهرستان شوشتر افتتاح می‌شود. وی افزود: این مرکز برای کسب مهارت فنی و حرفه‌ای معلولان جسمی و حرکتی و همچنین ویزیت در منزل و توان بخشی معلولان با تیم متخصص

معلول

به گزارش سفیر شوشتر، نرگس بهداروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: امسال مرکز جامع توان بخشی معلولان جسمی و حرکتی در شهرستان شوشتر افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مرکز برای کسب مهارت فنی و حرفه‌ای معلولان جسمی و حرکتی و همچنین ویزیت در منزل و توان بخشی معلولان با تیم متخصص راه اندازی می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر عنوان کرد: در این مرکز از پزشکان متخصص، فیزیوتراپ، روان‌شناس، مدد کار اجتماعی و پرستار استفاده می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته مرکز فنی و حرفه‌ای معلولان ذهنی دختران و پسران به صورت جداگانه جهت توانمند سازی تأسیس و در حال فعالیت است.

بهداروند افزود: با افتتاح مرکز جامع توان بخشی معلولان جسمی و حرکتی ۵ مرکز معلولان ذهنی در شهرستان شوشتر در حال فعالیت است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر با مشارکت اداره بهزیستی شوشتر، اظهار داشت: ۴۸ واحد مسکونی به افراد بی‌سرپرست با ۶۰ در صد مشارکت اداره بهزیستی تحویل داده شد و ۲۴ واحد مسکونی نیز با ۹۰ درصد مشارکت افتتاح شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوشتر با اشاره به نقش خیرین، عنوان کرد: در سال گذشته ۵ واحد مسکونی توسط خیرین آماده و تحویل افراد بی‌سرپرست داده شده است.

انتهای پیام/ ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سکینه رحیمی مهر پنجشنبه , ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

با سلام اریا میتوانم با شما همکاری داشته باشم

سفیر شوشتر شنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۳

لطفا در بالای سایت در قسمت ارتباط با ما با شماره قید شده تماس بگیرید

انتخاب سردبیر