مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر

مراسم تودیع حجت‌الاسلام حیدر شهریاری رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و معارفه حجت‌الاسلام سعید علیپور رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام محمد حسین بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.۸

به گزارش سفیر شوشتر، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر که با حضور حجت‌الاسلام محمد حسین بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام سلیمانی امام جمعه، حجت‌الاسلام سید علی جزایری رئیس حوزه علمیه و جمعی از مسئولین اجرایی،روحانیون و فعالان فرهنگی مساجد و هیئات مذهبی برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اهدای لوح سپاس و یک جلد مصحف شریف، از تلاش‌های حجت‌الاسلام حیدر شهریاری رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شوشتر در مدت ۱۲ سال مسئولیت در این اداره تشکر و برای ایشان در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

همچنین در این مراسم، لوح سپاس و هدایایی از سوی حوزه علمیه شوشتر، عقیدتی سیاسی تیپ ۴۵ تکاور، هیأت امناء بقعه امامزاده عبدالله(ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و هیأت جوانان و محبان اباصالح(عج) تقدیم حجت‌الاسلام شهریاری شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم ظاهری دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شوشتر در این مراسم، با اشاره به لزوم غنیمت شمردن فرصت مسئولیت در نظام اسلامی گفت: این دوران فرصت مناسبی برای نیل به رضایت الهی و جلب الطاف خداوندی است.

وی در ادامه به گوشه‌ای از خدمات ارزنده اداره تبلیغات اسلامی در دوران مسئولیت حجت‌الاسلام شهریاری اشاره کرد و افزود: احداث ۱۰ خانه عالم روستایی در مناطق محروم شهرستان، از بهترین کارهای صورت گرفته در این مدت است که باعث استقرار روحانی در این مناطق و گسترش فرهنگ ناب دینی شده است.

منبع:روابط عمومی

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6312

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: