کد خبر : 2588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 8:09
549 views

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

  با حضور مدیران کل صدا و سیما و تبلیغات اسلامی ، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر درسال ۹۳ برگزار شد. به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اعلام این خبر افزود : با توجه به لزوم پوشش خبری مراسمات دینی مذهبی و فرهنگی شهرستان و اهمیت ترویج آن،

  با حضور مدیران کل صدا و سیما و تبلیغات اسلامی ، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر درسال ۹۳ برگزار شد.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر با اعلام این خبر افزود : با توجه به لزوم پوشش خبری مراسمات دینی مذهبی و فرهنگی شهرستان و اهمیت ترویج آن، در این نشست ، مشکلات پیش روی شهرستان با مدیرکل صدا و سیما مطرح گردید.

همچنین در این جلسه حجت الأسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر از صدا و سیما خواست تا حق شوشتر به عنوان یکی از فعال ترین و برجسته ترین شهرستانهای استان در برگزاری آداب و سنن ایرانی و اسلامی ادا کند و انگیزه ای برای تداوم فعالیتهای فرهنگی شهرستان باشد.

در این جلسه رحیمی ،مدیرکل صدا و سیما نیز وعده داد مهمترین مراسمات شوشتر از جمله جشن نیمه ی شعبان در مقام متبرکه ی صاحب الزمان (عج) ، مراسم سالگرد علامه شیخ شوشتر (ره) و یک روز از مراسمات دهه ی اول محرم ، را برای پخش زنده از شبکه استانی پوشش دهند.

از مهمترین مصوبات این جلسه، می توان به برگزاری همایش ولایت فقیه در خرداد ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی، همایش شعر هجران، در سوگ حضرت امام (ره) و برنامه ریزی برای برگزاری جشن نیمه ی شعبان  اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر