کد خبر : 5749
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 10:23
644 views

۳۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تحصیل می‌کنند

۳۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تحصیل می‌کنند

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: پس از تجمیع واحد علوم تحقیقات اهواز با دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۳۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تحصیل می‌کنند. به گزارش سفیر شوشتر، علی بختیار‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تغییرات در مدیریت جزو ملزومات شایسته سالاری است و این

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: پس از تجمیع واحد علوم تحقیقات اهواز با دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۳۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تحصیل می‌کنند.

به گزارش سفیر شوشتر، علی بختیار‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تغییرات در مدیریت جزو ملزومات شایسته سالاری است و این تغییرات از فساد و تبعیض جلوگیری کرده و سبب تربیت مدیران جدید می‌شود.

وی افزود: در انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آنچه مدنظر است شایستگی‌های دینی و اجرایی است و نگاه‌های جناحی و حزبی دخیل نیست.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: روسای واحدهایی که انتخاب شدند از نیروهای ولایی، توانمند و با قابلیت اجرایی بالا هستند.

وی درباره علت این جابجایی‌ها اعلام کرد: به دنبال تعالی، پیشرفت و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و به‌همین منظور سعی کردیم از مدیران با کارایی بالا استفاده کنیم.

بختیار‌پور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بیش از ۳۳ هزار دانشجو دارد و از طرفی امسال واحد علوم تحقیقات اهواز با دانشگاه آزاد اهواز تجمیع شدند که این حجم کار بالا، ترمیم و چابک سازی مدیریت را نیازمند است.

وی درباره گسترش رشته‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اهواز ابراز داشت: به دنبال ایجاد رشته‌های جدید در گرایش‌ها و مقاطع مختلف هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر