آرش دور آمد…/ باید قریب به ۱۰۰ هزار رای به سید محمد سادات ابراهمی داده شود+تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر، همایش بزرگ طایفه منجزی با حضور شهردار سابق شهرستان شوشتر و سعید ایزدیان به حمایت سید محمد سادات ابراهیمی در مقام صاحب‌الزمان (ع) با حضور بیش از ۵ هزار نفر برگزار شد.

آرش دور شهردار سابق شوشتر در جمع مردم اظهار داشت: بزرگ‌تر از همه این اتفاق‌ها شور و هیجانی بود که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کردند که آن هم اتحاد و وحدت بین اقوام  است.

وی افزود: قوم غیور بختیاری، مردم شریف شوشتری و برادران محترم عرب و مردم شریف گتوند این را بدانید فردی باید در انتخابات پیروز شود که اعتدال گرا  باشد.

شهردار سابق شوشتر بیان کرد: من ۴ سال خدمت گذار آقای سادات ابراهیمی به عنوان شهردار شوشتر بودم اما الان جا دارد برای شما بگویم که همیشه با وحدت و برابری به مردم خدمت کرده است.

وی به پیگیر بودن نماینده مردمی شوشتر اشاره کرد و گفت: ما هر وقت در تهران برای کارهای شهرداری به مشکل برخور می‌کردیم آقای سادات ابراهیمی در کمترین زمان پیش ما می‌آمد و پیگیر مشکلات شهرداری بود و حق مردم شوشتر را می‌گرفت و در ۸ سال گذشته تا الان شوشتر و گتوند و تمام شهرهای همجورا در حال پیشرفت است

دور افزود: انسانی به این فهیمی، آراستگی در تمام مرا سمات مردم حضور دارد و از جنس مردم است و مردم باید سادات ابراهیمی را با یک رأی بالا به مجلس دهم بفرستند.

شهردار محبوب شهرستان شوشتر تصریح کرد: من به عنوان شهردار شوشتر و ۴ سال خدمت به مردم شوشتر از مردم می‌خواهم به آقای سادات ابراهیمی رأی دهند و باید غریب به ۱۰۰ هزار رأی به سید محمد سادات ابراهیمی داده شود.

وی با اشاره به غیرت مردم خاطر نشان کرد: یادتان  باشد که همیشه نماینده باید در مجلس باشد که حق مردم را بگیرد و آقای سادات ابراهیمی اصلح‌ترین نامزد در مجلس دهم است و غیرت مردم بختیاری و عرب و شوشتری و گتوندی اجازه نخواهند داد فرد دیگری به مجلس رود.
IMG_2304 IMG_2305 IMG_2306 IMG_2307 IMG_2312 IMG_2403 IMG_2435

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: