کد خبر : 4192
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 17:24
679 views

روز بهورزان در شوشتر گرامی داشته شد

روز بهورزان در شوشتر گرامی داشته شد

تقارن روز بهورز در شوشتر را با هفته دفاع مقدس به فال نیک میگیریم و وارد شدن به فاز جدید طرح تحول نظام سلامت که بیشتر مربوط به بهداشت است  در این فاز بیشتر سیاست های به سوی روستاها و مکانهایی است که توجه کمتری به آنها میشود و بهورزان خط مقدم فاز جدید طرح

تقارن روز بهورز در شوشتر را با هفته دفاع مقدس به فال نیک میگیریم و وارد شدن به فاز جدید طرح تحول نظام سلامت که بیشتر مربوط به بهداشت است  در این فاز بیشتر سیاست های به سوی روستاها و مکانهایی است که توجه کمتری به آنها میشود و بهورزان خط مقدم فاز جدید طرح تحول نظام سلامت میباشند.

به گزارش سفیر شوشتر ، مهندس فریدون فرهادی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد:در مقاطعی ای که سازمان بهداشت جهانی بخواهد الگوی خدمات درمانی را به کشور های در حال توسعه دیکته کند ایران را مثال میزند در حال حاضر ایران بعنوان کشور ممتاز در مقیاس های سازمان بهداشت جهانی میباشد و این مهم مطمئنا بدون وجود و کارهای صورت گرفته توسط بهورزان بدست نمی آمد.

وی افزود:خط مقدم خدمات بهداشت و در مان همین بهورزان عزیز هستند و عملکرد بهورزان در سطح جامعه باعث وجود شاخص های خوبی در سطح سازمان بهداشت جهانی برای وزارت بهداشت و درمان کشور شده است.

مهندس فرهادی خاطر نشان کرد: از بهورزان انتظار میرود که در ایجاد ، حفظ و ارتقاء سطح سلامت در جامعه کوشش و تلاش شبانه روزی و مستمر خود را ادامه دهند.

 معاونت بهداشتی دانشکده یاد آور شد: روز ۱۲ شهریور ماه روز بهورز در تقویم میباشد که در شوشتر با چند روز تاخیراین روز گرامی داشته شد ، امروز در سالن همایش شبکه سلامت دانشکده علوم پزشکی از بهورزان تقدیر شد و برنامه های مختلفی در این همایش برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شوشتری دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

مهندس فرهادی از من از پرسنل بهورز هستم.از شما تشکر میکنم که به ما اهمیت دادید و تشریف آوردید.سفیر شوشتر از اطلاع رسانی شما ممنون هستیم

انتخاب سردبیر