کد خبر : 914
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 10:49
633 views

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند مطالبه جدی مردم این شهرستان است

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند مطالبه جدی مردم این شهرستان است

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند مطالبه جدی مردم این شهرستان است. سفیر شوشتر ،به گزارش خبر گزاری ایرنا حجت الاسلام ˈ سیدمحمد سادات ابراهیمی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند از نیازهای اصلی مردم منطقه است اظهار داشت:این بیمارستان در حال حاضر

راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند مطالبه جدی مردم این شهرستان است.

سفیر شوشتر ،به گزارش خبر گزاری ایرنا

حجت الاسلام ˈ سیدمحمد سادات ابراهیمی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخته گتوند از نیازهای اصلی مردم منطقه است اظهار داشت:این بیمارستان در حال حاضر به صورت موقت به عنوان درمانگاه و درمان بستر آغاز به کار کرده ولی با وجود تجهیزات کامل به دلیل عدم محوطه سازی، نبود پزشک متخصص وچارت تشکیلاتی هنوز راه اندازی نشده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز برای محوطه سازی این بیمارستان را بین هفت تا ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد وافزود:با راه اندازی این بیمارستان مشکلات اصلی مردم رفع خواهد شد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی اظهار داشت:مراکز درمانی شهرهایی مانند سماله،صالح شهر و ترکالکی که به تازگی به شهر ارتقا یافته اند نیز باید تجهیز و تعمیر شوند و از مراکز درمانی روستایی به مراکز درمانی شهری ارتقا یابند.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن محور دزفول -شوشتر افزایش تعداد آمبولانس های صالح شهر را از دیگر نیازهای مردم منطقه خواند.

حضور معاونت درمان وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرهای گتوند و شوشتر مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت:سفر معاون وزیر به این دو شهر در راستای توافق صورت گرفته با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و بررسی مسایل و مشکلات این شهرها از نزدیک صورت گرفت.

وی افزود:در این راستا ˈسیدحسن امامی رضویˈ معاون درمان وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی با حضور در گتوند وشوشتر از نزدیک در جریان مشکلات بهداشتی قرار گرفت.

نماینده مردم شوشتر و گتوند ادامه ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان خاتم الانبیای شوشتر را از دیگر نیازهای مردم دانست و اظهار داشت:ادامه ساخت این بیمارستان نیز به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده که این مشکل نیز به گوش معاون وزیر رسانده شد ضمن اینکه در بودجه لایحه ۹۳ نیز اعتباری برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافته است.

وی افزود:چارت تشکیلاتی دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز با مشکلاتی از جمله خوابگاه و سرویس مواجه است که باید رفع شود.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت:معاون وزیر بهداشت در خصوص حل مشکل کمبود پزشک متخصص در اورژانس گتوند و شوشتر و احداث پایگاه اورژانس جاده ای در این دو شهر نیز قول مساعدت داد.

وی اظهار داشت:معاون وزیر توافق کرد بخشی از این خواسته ها از محل اعتبارات استانی و بخشی توسط وزیر بهداشت تامین اعتبار شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند گفت:ارتقای مراکز درمانی گوریه و شرافت از توابع شوشتر به شهری نیز در این دیدار مطرح شد که امیدواریم با کلیه درخواست های ارائه شده در این بازدید موافقت شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گتوند سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

امیدواریم با توجه به مسکلات متعدد بخش سلامت و درمان هر دو شهرستان راه کار مشخصی اتخاذ شود.متشکرم

انتخاب سردبیر