کد خبر : 921
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 14:10
718 views

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

معابر شوشتر تا قبل از عید ساماندهی می‌شود رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: معابر شهر شوشتر روکش آسفالت می‌شوند و در این پروژه قرار است معابر متعددی تا پیش از نوروز آسفالت شوند. سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،غلام سلطانیان امروز  اظهار کرد: روکش آسفالت در شوشتر در حال حاضر از میدان غدیر تا

معابر شوشتر تا قبل از عید ساماندهی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: معابر شهر شوشتر روکش آسفالت می‌شوند و در این پروژه قرار است معابر متعددی تا پیش از نوروز آسفالت شوند.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس،غلام سلطانیان امروز  اظهار کرد: روکش آسفالت در شوشتر در حال حاضر از میدان غدیر تا پل ملت آغاز شده است و این پروژه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سطح در نظر گرفته شده برای آسفالت معابر شوشتر تا نوروز گفت: قرار است تا فرارسیدن نوروز ۵۰ هزار مترمربع از معابر موجود در سطح شهر شوشتر روکش آسفالت شوند.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این مسئله تاکید کرد: برای اجرای این پروژه بزرگ قرار است ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شود.

سلطانیان با اشاره به مساعدت‌های انجام شده برای اجرای این پروژه تاکید کرد: این پروژه با مساعد سازمان امور مالیاتی خوزستان در شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه سایر خیابان‌های شوشتر نیز آسفالت خواهند شد، گفت: قرار است خیابان شریعتی شوشتر نیز در دستور کار آسفالت قرار بگیرد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

در شرایط کنونی شهرداری شوشتر پروژه‌های متعددی مانند جدول‌گذاری خیابان‌ها، پیاده‌روسازی‌های متعدد و آسفالت خیابان‌های شهر را در دستور کار دارد و این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خلیل دلاوران سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹

معبر به چه کار میاد وقتی که آسفالت نداریم. وقتی که خیابونهامون خاکین و پر از چاله و چوله

شرکت کننده چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

منم با شما موافقم اول باید چاله چوله های شهر رو درست کنن بعدش به فکر معابر باشن

انتخاب سردبیر