انعقاد تفاهم‌‌نامه میان شورای شهر، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان شوشتر

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر از انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری و نظام مهندسی ساختمان شوشتر خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، حسین پنبه‌دانه‌پور امروز اظهار کرد: به منظور اجرای عدالت و اخلاق مهندسی در توزیع سهمیه دفاتر مهندسی ساختمان و نظارت بر ساخت و ساز، کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، شهرداری شوشتر با نظام مهندسی ساختمان این شهرستان تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده‌اند که بر این اساس تقسیم طراحی نقشه بین مهندسان بر اساس نظمی خاص اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است نظام مهندسی ساختمان شوشتر ماهانه به شورای اسلامی شهر شوشتر و شهرداری درباره نحوه توزیع سهمیه دفاتر مهندسی و نظارت ساختمانی گزارشی مبسوط ارائه کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: نظام مهندسی ساختمان شوشتر نیز مکلف شد تا سامانه تقسیم عادلانه در این زمینه را نصب کند و توزیع سهمیه دفاتر مهندسی ساختمان را بر اساس نظم خاصی و به دور از رابطه‌گری انجام شود.

وی تاکید کرد: هرگونه مخالفت با اجرای این طرح نشان از در خطر افتادن منافع شخص معترض و سوء استفاده وی در گذشته است و امید می‌رود این روند صحیح اعمال شده در اسرع وقت اجرایی و مشکلات گذشته نیز برطرف شوند.

 چندی پیش مهندسان نظام مهندسی ساختمان شوشتر به دلیل آنچه که بی‌عدالتی در بخش تقسیم طراحی نقشه و نظارت ساختمانی عنوان می‌کردند در شورای اسلامی شهر شوشتر حاضر شدند و خواستار رفع مشکل بوجود آمده شدند.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2901

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: